Service en contact

Vul bij voorkeur het onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. 

Of bel met ons servicenummer: 0416 - 53 93 69 (NL). Momenteel zijn wij van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 9.00-17.00 uur. We helpen je graag!

Kan het apparaat ook gemonteerd worden?

Wij kunnen voor jou de montage verzorgen. Hieronder de voordelen van onze inbouwservice op een rijtje.

  • Wij leveren het apparaat bij je thuis (mits vrij toegankelijk, zonder trappen).
  • Wij demonteren eventueel het oude apparaat.
  • Wij plaatsen het nieuwe apparaat, inclusief het monteren van de bestaande deur(en) op bijvoorbeeld de vaatwasser of de koelkast.
  • Leidingen worden eventueel aangepast of verlegd, tegen meerprijs vooraf door de monteur bepaald. Het aansluitmateriaal is altijd gecertificeerd en goedgekeurd. Onze monteurs zijn opgeleid om, indien nodig, de bestaande kasten aan te passen op basis van meerprijs.
  • Wij voeren het oude apparaat, indien gewenst, gratis af.

Inbouwapparatuur wordt veelal standaard geleverd zonder aansluitsnoer, gasslang, Perilex-stekker en dergelijke. Kiest u voor montage door een van onze eigen monteurs, dan kunt u deze benodigdheden tegen meerprijs aanschaffen.

KeukenConcurrent biedt naast demontage en montage ook de service van aansluiten op bestaand leidingwerk. Aansluiten wil zeggen dat de monteur het apparaat monteert. Hierbij kun je denken aan gas, elektra en waterkraan- en afvoer. Het installatietarief bedraagt altijd €70,- per apparaat. Montage via KeukenConcurrent is mogelijk in Nederland en België.

Wanneer blijkt dat de monteur de keukenapparatuur, na overleg, niet de gewenste ruimte in krijgt, dan zal hij deze retour nemen en zal er €70,- per apparaat aan jou als klant worden berekend i.v.m. onnodig bezoek.

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om zelf het apparaat te monteren. Let er dan op dat inbouwapparatuur veelal standaard wordt geleverd zonder aansluitsnoer, gasslang, Perilex-stekker en dergelijke. Kies je voor montage door een van onze eigen monteurs, dan kun je deze benodigdheden tegen meerprijs aanschaffen.

Wat kost het bezorgen en installeren van apparatuur?

Een bestelling wordt zowel in Nederland als in België gratis bij je thuis bezorgd. Het inbouwen of vervangen heeft een vast tarief van €70,- per apparaat. KeukenConcurrent monteert in Nederland en België. Voor bezorging en montage in België geldt geen meerprijs of een langere levertijd.

Wat moet ik met mijn oude apparaat doen?

Je oude apparatuur kunnen wij kosteloos voor je meenemen tijdens de bezorging.

Voorwaarden voor het innemen van oude apparatuur;
- Het apparaat moet vrij zijn van water;
- Het apparaat mag  niet uit allemaal losse onderdelen bestaan;
- Inbouwapparaten dienen reeds te zijn uitgebouwd (tenzij voor inbouwservice is gekozen).
- Het apparaat dient klaar te staan op de begane grond en dient door eventuele deursponning te passen.

Je dient zelf zorg te dragen voor de bescherming van vloeren en wanden in de woning.

Bij afhalen in een van de vestigingen kun je geen oude apparatuur inleveren, wel in ons centraal magazijn gevestigd in Waalwijk.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Ja, KeukenConcurrent levert en monteert in Nederland en België. Voor bezorging en montage in België geldt geen meerprijs of een langere levertijd.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wil je de reeds geleverde goederen retourneren? Dat kan via een telefonische melding (telefoonnummer 0416 539 369) of via het herroepingsformulier. Het formulier kun je naar ons e-mailen of opsturen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het artikel in je bezit is.

Graag zien wij eerst een melding van een retourzending via de telefoon of e-mail. Je dient de kosten voor retourzending te dragen en derhalve het pakket voldoende te frankeren. Ook kun je gebruikmaken van onze retour-services. De verzendkosten voor retour zijn € 30,- per apparaat. Producten worden alleen geaccepteerd indien deze ongebruikt zijn en niet ingebouwd en waarbij de verpakking zoveel mogelijk ongeopend en/of onbeschadigd is. Reeds betaalde bedragen crediteren wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen.

Welke voorwaarden hangen er aan het retourneren van producten?

Op het internet heb je anders dan in de showroom het herroepingsrecht. Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst je product retour te sturen. Dit mag zonder opgave van reden.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag:

  • waarop het artikel in je bezit is
  • bij meerdere artikelen in een bestelling, die afzonderlijk worden geleverd: waarop je het laatste artikel heeft ontvangen
  • bij een artikel dat uit verschillende onderdelen bestaat: waarop je het laatste onderdeel heeft ontvangen

Sommige artikelen kunnen niet geretourneerd worden, omdat de producten overeenkomstig jouw specificaties zijn aangepast. Daaronder verstaan we o.a. het verlengen van de aan-/afvoerslang, het veranderen van de draairichting van een koelkastdeur, het inbouwen van apparatuur en aanpassingen in formaat of kleur.

Wat is de status van mijn geretourneerde artikel(en)?

Zodra wij het geretourneerde artikel ontvangen en verwerkt hebben, sturen wij je een e-mail ter bevestiging. De verwerking kan 14 dagen in beslag nemen. Als je nog geen bericht heeft ontvangen 14 dagen nadat je het artikel retour hebt gestuurd, neem dan contact op met de klantenservice.

Kan ik ook een retourafspraak maken?

Je kunt gebruikmaken van onze retour-services. De verzendkosten voor retour zijn €30,- per apparaat. Producten worden alleen geaccepteerd indien deze ongebruikt zijn, niet ingebouwd en waarbij de verpakking zoveel mogelijk ongeopend en/of beschadigd is. Reeds betaalde bedragen crediteren wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen.

Wat mag ik niet vergeten?

Producten worden alleen geaccepteerd indien deze ongebruikt zijn, niet ingebouwd en waarbij de verpakking zoveel mogelijk ongeopend en/of beschadigd is. Reeds betaalde bedragen crediteren wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er in de winkel?

In de winkel kun je betalen door middel van pin.

Kan ik mijn bestelling bij aflevering ook aan de chauffeur betalen?

Online aankopen kun je betalen op het moment dat de goederen worden afgeleverd. Het geld kun je gemakkelijk en veilig pinnen bij de chauffeur. Hij heeft hiervoor een mobiel pinapparaat bij zich.

Let wel op het maximaal te pinnen bedrag. In veel gevallen is er een daglimiet van € 2500,-. Informeer voor een tijdelijke verhoging van deze limiet bij je bank. Belgische klanten kunnen veelal ook pinnen bij levering, indien de bankpas is voorzien van het Maestro-logo. Vraag naar de mogelijkheden bij het maken van een afleverafspraak.

Welke terugstorttermijn hanteren jullie?

Zodra wij jouw retourgezonden artikel(en) hebben ontvangen of je annulering hebben verwerkt, gelden de volgende terugstorttermijnen:

  • iDeal: 14 dagen
  • Pin/contant: 14 werkdagen

Mijn bestelling is geannuleerd door KeukenConcurrent

Een artikel of bestelling kan om diverse redenen door ons geannuleerd worden:

  • Het artikel is toch niet leverbaar.
  • De adresgegevens zijn onduidelijk of niet correct.

Wij sturen je in dit geval een e-mail waarin de reden van annulering wordt vermeld.

Als een bestelling is geannuleerd vervalt de betalingsverplichting of het betaalde bedrag wordt teruggestort. Reeds betaalde bedragen crediteren wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen.

Het artikel is defect

Heb je de indruk dat een product van KeukenConcurrent.nl na enige tijd problemen veroorzaakt? Is de garantietijd niet verstreken en gelden de garantiebepalingen nog? Neem eerst contact op met de producent. De fabrikant heeft vaak de meest up-to-date-oplossingen voor kleine en grote problemen. In de handleiding of op de website van de fabrikant vind je doorgaans snel een oplossing.

Mocht het apparaat defect geleverd zijn of beschadigd zijn, neem dan direct contact met ons op via telefoonnummer 0416 539 369 of via ons contactformulier. Stuur als het kan meteen een digitale foto mee bij navraag over het probleem. Wij kunnen ons dan een goed beeld vormen van de situatie en het probleem sneller oplossen.

Welke garantiebepalingen gelden er?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, dan bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. Meer informatie over de fabrieksgarantie vind je in de documentatie van het artikel.

Wat als mijn bestelling beschadigd is bij aflevering?

Mocht het apparaat defect geleverd zijn of beschadigd zijn, neem dan direct contact met ons op via telefoonnummer 0416 539 369 of ons contactformulier. Stuur als het kan meteen een digitale foto mee bij navraag over het probleem. Wij kunnen ons dan een goed beeld vormen van de situatie en het probleem sneller oplossen.

Reparatiekosten

Voor vragen over reparatie(kosten) raden wij je aan rechtstreeks contact op te nemen met de fabrikant. De fabrikant heeft vaak de meest up-to-date-oplossingen voor kleine en grote problemen. In de handleiding of op de website van de fabrikant vind je doorgaans snel een oplossing.

Keukenconcurrent Nederland BV
Gragtmansstraat 3
5145 RA Waalwijk
Nederland

KVK 18053396
BTW NL 8075.32.046.B.01
E-mail info@keukenconcurrent.nl
Telefoon 0416-539369

Service na aankoop

De 5 stappen na aankoop van je keuken:

1. Direct na aankoop van keuken
Zodra je de handtekening hebt gezet onder de keukenbestelling gaat onze servicetraject van start. Hier lees je wat direct voor jou gebeurt en waar je terecht kan als je na het zetten van de handtekening nog vragen hebt.

2. Het nameten en eventueel wijzigen van je order
Voordat de keuken wordt geleverd komt iemand langs om de ruimte precies na te meten. Hier lees je wat je kunt verwachten, en wat je moet doen als je order wijzigt door het nameten.

3. De levertijd en levering van je keuken
Tijdens de verkoop en/of het nameten wordt er een leverweek met je afgesproken. Hier staat beschreven binnen wel termijn je je keuken kunt verwachten.

4. Montage via KeukenConcurrent
Je kunt je keuken zelf monteren of door onze gespecialiseerde vakmensen laten uitvoeren. In het laatste geval heb je wel recht op garantie.

5. Garantie op je keuken
Bij een scherp geprijste kwaliteitskeuken hoort een prima garantie. Hier lees je onder welke garantievoorwaarden je KeukenConcurrent keuken onder valt.

Contactformulier

Heb je een algemene vraag of opmerking over KeukenConcurrent? Vul hiervoor onderstaand formulier in en je ontvangt zo snel mogelijk een reactie.

Waarover wil je contact opnemen?

* Selecteer een onderwerp

Jouw vraag of opmerking

Jouw vraag of opmerking
* Om je goed van dienst te zijn vragen wij je het formulier zorgvuldig en compleet in te vullen
Aanhef*

Vraag over service & garantie

Jouw vraag of opmerking
* Maak eerst uw keuze
Titel keuzes*
* Om je goed van dienst te zijn vragen wij je het formulier zorgvuldig en compleet in te vullen

Klacht voor aankoop keuken

Jouw vraag of opmerking
* Maak eerst je keuze
Titel keuzes*
* Om je goed van dienst te zijn vragen wij je het formulier zorgvuldig en compleet in te vullen
Wat kost mijn keuken?
Stuur mij het gratis magazine
×