Nieuwe keuken kopen? Lees de ervaring met KeukenConcurrent
Klantervaring kopen nieuwe keuken
Zoeken

KeukenConcurrent beoordelingen

U tevreden, wij tevreden

Keukenconcurrent is de snelst groeiende keukenketen van Nederland

Bij KeukenConcurrent maken we ons hard voor kwaliteitskeukens tegen een betaalbare prijs. Gegarandeerd de laagste prijs van Nederland zelfs.

Dat kan omdat we met meer dan 40 showrooms groot kunnen inkopen. Iets waar u direct van profiteert. Lees hier hoe anderen hun aankoop bij KeukenConcurrent hebben ervaren.

Wij nodigen onze klanten uit om hier hun ervaring te delen.

Weten wat uw nieuwe keuken kost bij ons?

Klik hier om te starten

* Geheel gratis en direct een prijs

GratisMagazine

  • Blader door onze collectie keukens
  • 57x tips over keukenopstellingen
  • Inspiratie gegarandeerd: Al 52.970x aangevraagd!
Ervaringen en reviews van onze klanten

Klanten geven ons een:

8.7
Uit 4640 beoordelingen

Keukenconcurrent is de snelst groeiende keukenketen van Nederland. Deel uw ervaringen! Wij stellende mening van onze klanten op prijs. 

Gegarandeerd echte klant meningen!
Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 15 april 2019

We zijn overal keurig geholpen van af…

We zijn overal keurig geholpen van af de verkoop, in Hengelo tot aan de montage van onze nieuwe keuken,

Geplaatst op 15 april 2019

Beste meneer/mevrouw Voorpostel,

Wat fijn om te vernemen dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn!
Geniet lekker van uw nieuwe keuken, dank u voor het delen van uw ervaring!

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 14 april 2019

Vandaag voor de tweede keer de showroom…

Vandaag voor de tweede keer de showroom in heerlen bezocht. We werden bij binnenkomst al direct herkend door de verkoper die ons de eerste keer ook had geholpen. De eerste keer niet tot verkoop gekomen doordat we toch nog twijfelde om te gaan verhuizen ,nu de knoop doorgehakt en een nieuwe woning gevonden waar de keuken nog moet worden aangepakt dus wisten we direct de weg naar keuken concurrent te vinden om onze droomkeuken samen te stellen. Met alle fijne acties en voorwaardens tot een goede prijs gekomen. Nu duurt het wachten ons al veel te lang om deze keuken in gebruik te kunnen nemen.

Geplaatst op 15 april 2019

Beste meneer,

Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe woning en een mooie nieuwe keuken. Wachten duurt altijd lang natuurlijk, wij gaan zorgen dat het wachten op uw keuken het zeker waard is!

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 14 april 2019

Binnen drie jaar nadat de nieuwe keuken…

Binnen drie jaar nadat de nieuwe keuken geplaatst was, ging de kraan kapot. Na telefonisch contact met de klantenservice werd een dag en tijd afgesproken (een paar weken later weliswaar), waarop de monteur zou langskomen. Hoewel het officieel buiten de garantietermijn viel, is de kraan kosteloos vervangen.

Geplaatst op 14 april 2019

Beste meneer / mevrouw Versteeg,

Dank u wel voor het delen van uw ervaringen.
Fijn dat de service van KeukenConcurrent u zo goed bevallen is. Ik hoop dat uw kraan nog jaren mee gaat.

Met vriendelijke groet,

Nicole Post - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 14 april 2019

alle tijd en goede uitleg en wat de…

alle tijd en goede uitleg en wat de eventuele mogelijkheden zijn.

Geplaatst op 14 april 2019

Best meneer / mevrouw,

Dank u wel voor deze mooie beoordeling.

Met vriendelijke groet,

Nicole Post - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 13 april 2019

Tevreden klant.

Wij zijn zeer tevreden over de verkoop en montage van de nieuwe keuken monteurs waren vakbekwaam en niet moeilijk.

Geplaatst op 14 april 2019

Beste meneer/mevrouw Beek,

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Het is ontzettend fijn te vernemen dat u zeer tevreden bent.
wij wensen u veel kookgenot toe!

Met vriendelijke groet,

Jody Peels - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 13 april 2019

Zeer slechte garantie

Een goede kennis van mij heeft 1 jaar garantie op zijn keuken. Helaas is het blad al na 2 maanden gescheurd. De expert stelde vast dat de schade was ontstaan door verkeerd gebruik en verhitting van het blad.
Dit is NIET het geval.

Hij krijgt dus geen nieuw blad EN geen vergoeding voor de schade.

Ik hoop dat het op deze manier iets sneller opgelost zal worden.

Geplaatst op 14 april 2019

Beste meneer Stark,

Het is niet prettig te vernemen dat uw goede kennis in deze situatie terecht is gekomen. Graag komen wij met uw kennis in contact om de situatie te bespreken. Graag ontvangen wij de (order)gegevens zodat wij contact kunnen leggen.

Met vriendelijke groet,

Jody Peels - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 13 april 2019

Gescheurd composiet werkblad

Ons blad bleek na een maand een aantal scheuren te hebben. Niks bijzonders mee gedaan en door een erkende vakman geplaatst. Contact opgenomen met keukenconcurrent om gebruik te maken van de 1 jaar garantie op het blad. Vervolgens is er iemand van de bladenfabrikant langsgekomen om de scheuren te beoordelen (een slager die zijn eigen vlees keurt) uiteraard gaf deze direct aan dat deze scheuren geen fabricagefout waren maar ontstaan door verhitting of door dat er op gestaan was. Wij weten zelf dat dit absoluut niet het geval is en willen een passende oplossing van de keukenconcurrent. Het enige wat ze aanbieden is een coulance regeling. Bij deze wil ik dus iedereen waarschuwen voor de garantie die gegeven word. Dit betekent namelijk helemaal niets bij de keukenconcurrent!

Geplaatst op 16 april 2019

Beste meneer,

Het is nooit onze bedoeling geweest om u dit gevoel te geven. Graag willen wij dit met u bespreken. Ik zorg ervoor dat er zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen wordt.

Met vriendelijke groet,

Jody Peels - KeukenConcurrent
_____________________________________________________________________________________________________________
16-04-2019

Beste meneer,

Vanuit onze klantenservice is er vandaag met uw partner contact geweest over de bovenstaande melding op Trustpilot. Hierbij is deze doorgenomen en is gebleken dat er betreffende het werkblad geen klacht open staat.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 13 april 2019

Voor het zelfde geld had ik 5 sterren…

Voor het zelfde geld had ik 5 sterren kunnen geven.Het zijn er 4 geworden zodat ze eraan blijven werken.

Geplaatst op 13 april 2019

Beste meneer/mevrouw van Egmond,

Hartelijk dank voor uw 4 sterren, en uw terugkoppeling! Wij zullen er aan blijven werken om ons proces te kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Jody Peels - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 13 april 2019

Slechte ervaring

De keuken staat nog niet eens, maar we zijn nu al teleurgesteld. Er is tijdens de verbouwing een aanpassing gemaakt in maten van de keuken op verzoek van keukenconcurent. In de eerste tekening was geen rekening gehouden met het openen van de koelkast, waardoor in de tweede tekening de passtukken zijn aangepast. Echter was het leidingwerk al gedaan en bleek 1 week voor levering van de keuken dat de elektra leidingen van de zichtbare stopcontacten niet klopte. Wij zijn dan ook zeer teleurgesteld dat keukenconcurent dit probleem terug schuift naar ons en daarin niet mee denkt of handelt in oplossingen. Helaas hebben wij hierdoor dus geen goede ervaring met keukenconcurent. Ik hoop maar dat de keuken dit allemaal waard is.

Geplaatst op 13 april 2019

Beste mevrouw Verhoeven,

Erg vervelend te vernemen dat deze situatie is ontstaan. Graag wil ik met u meekijken. Zou u mij uw (order) gegevens toe willen zenden? Dan kijk ik graag wat ik voor u kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Jody Peels - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 13 april 2019

We zijn super goed geholpen met het…

We zijn super goed geholpen met het uitzoeken van onze droom keuken. Ook de montage is probleem loos verlopen. Alles werd duidelijk vooraf goed besproken.

Geplaatst op 13 april 2019

Beste meneer / mevrouw Schuurman,

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Fijn dat het gehele proces met uw keuken zo goed verlopen is. Dat horen wij erg graag.
Ik wens u veel kookplezier toe

Met vriendelijke groet,

Nicole Post - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 12 april 2019

door een kapotte zaag en ziekte heeft…

door een kapotte zaag en ziekte heeft het allemaal erg lang geduurd, maar wat er staat zijn we erg blij mee

Geplaatst op 13 april 2019

Beste meneer / mevrouw de Wildt,

Wat vervelend dat het allemaal niet vlekkeloos is verlopen. Mijn excuses daar voor.
Ik ben erg blij te vernemen dat het allemaal opgelost is en dat u lekker kunt gaan genieten van uw mooie keuken.

Met vriendelijke groet,

Nicole Post - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 12 april 2019

Veel narigheid gehad met keuken…

Veel narigheid gehad met keuken diversen onderdelen waren niet goed de verlichting onder de kastjes viel 2 x uit de afvalbak daar vielen de kogeltjes op de grond de kraan vloog eraf omdat het schroefje niet goed was en veel water over de aanrecht en grond.

Geplaatst op 18 april 2019

Beste meneer,

Ik kan inderdaad zien dat er de nodige service is uitgevoerd op uw keuken. Begrijpelijk dat u dat als vervelend heeft ervaren, zoals ik kan zien zijn wel alle problemen verholpen aan uw keuken. Graag nemen we persoonlijk contact met u op om uw klacht door te spreken.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent
______________________________________________________________________________________________________
18-4-2019

Beste meneer,

Inmiddels heb ik begrepen dat er vanochtend contact met u is geweest en de het probleem met de verlichting opgelost gaat worden tijdens de afspraak op 6 mei aanstaande. Fijn om dat te horen.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 12 april 2019

Dordrecht

Ik zou dot bedrijf aanbevelen aan iedreen.

Geplaatst op 12 april 2019

Beste meneer/mevrouw Sahin,

Bedankt voor uw aanbeveling, dat vinden we erg leuk om te horen!

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 12 april 2019

TOP Keuken

Vriendelijke en behulpzame medewerker bij het kiezen van de keuken. Keuken is TOP!!

Geplaatst op 12 april 2019

Beste meneer/mevrouw Dekker,

Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent, daar doen we het allemaal voor!
Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe keuken toe!

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 11 april 2019

Top keuken!

Veel slechte verhalen over de KeukenConcurrent, maar echt van A tot Z is goed verlopen. Schitterende keuken voor een mooie prijs.

Geplaatst op 11 april 2019

Beste meneer Castricum,

Wij verwelkomen iedere dag vele tevreden klanten waar we ontzettend trots op zijn en hard voor werken. Fijn dat we u onder hen kunnen scharen en feliciteren u met de aankoop van uw nieuwe keuken!

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Terug
Sluiten
×