Nieuwe keuken kopen? Lees de ervaring met KeukenConcurrent
Klantervaring kopen nieuwe keuken
Zoeken

KeukenConcurrent beoordelingen

U tevreden, wij tevreden

Keukenconcurrent is de snelst groeiende keukenketen van Nederland

Bij KeukenConcurrent maken we ons hard voor kwaliteitskeukens tegen een betaalbare prijs. Gegarandeerd de laagste prijs van Nederland zelfs.

Dat kan omdat we met meer dan 40 showrooms groot kunnen inkopen. Iets waar u direct van profiteert. Lees hier hoe anderen hun aankoop bij KeukenConcurrent hebben ervaren.

Wij nodigen onze klanten uit om hier hun ervaring te delen.

Weten wat uw nieuwe keuken kost bij ons?

Klik hier om te starten

* Geheel gratis en direct een prijs

GratisMagazine

  • Blader door onze collectie keukens
  • 57x tips over keukenopstellingen
  • Inspiratie gegarandeerd: Al 52.970x aangevraagd!
Ervaringen en reviews van onze klanten

Klanten geven ons een:

8.8
Uit 5775 beoordelingen

Keukenconcurrent is de snelst groeiende keukenketen van Nederland. Deel uw ervaringen! Wij stellende mening van onze klanten op prijs. 

Gegarandeerd echte klant meningen!
Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 14 mei 2020

Slechte kwaliteit hout en bevestiging!!

Hoi we hebben nog geen maand een nieuwe keuken, nu al een kast klep eraf! We komen er achter dat het spaanplaat is! Daar kan je geen schroeven door heen joekelen,die laten los omdat je steeds de klep open en dicht doet. De schroef kan er zo in en uit dus heeft geen hou vast!!!!!! Het is zaagsel hout! Belachelijk... heb geen vermogen betaald voor slechte kwaliteit!!!!!!!!!!!

Geplaatst op 15 mei 2020

Beste mevrouw Reijnen,

Vervelend om te horen dat u een klacht heeft over uw keuken. Uit uw dossier maken we op dat onze klantenservice over het oplossen van uw klacht al uitgebreid contact met u heeft gehad. We gaan het front van uw klepkast zo snel mogelijk bij u vervangen.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 14 mei 2020

Outstanding customer service

I’ve been very satisfied with the service provided to me by Youssef
My kitchen changed a couple of times and required to remeasure and Youssef always handled everything with patience and a good attitude
In the end , the final design is perfect for the space and I’m looking forward to delivery date
Thank you Youssef for making this a joyful process!

Geplaatst op 15 mei 2020

Dear Cristina,

Thank you for your positive review with all the compliments for our colleague Youssef. He will be very happy to hear this. Congratulations on your new kitchen!

Regards,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 13 mei 2020

Erg ontevreden!

Super ontevreden, liep afgelopen jaar met mijn vriendin keukenconcurrent Arnhem binnen.
Puur met intentie om bedragen en voorbeelden te zien. De verkoper won ons vertrouwen en liet ons formulieren tekenen puur om ons wensen en keuzes te bewaren, de keuken zou een bedrag van bijna 9 duizend euro kosten! Wij liepen de winkel uit. En via Whatsapp had ik de weken erna 2x gevraagd voor een tweede gesprek, maar de verkoper was steeds ziek en had geen rooster omdat de hoofdkantoor dicht was!
Wilde wel snel afspraak maken voor inmetingen bij ons thuis. Ben niet eens voor tweede gesprek geweest en er was al iemand thuis voor inmetingen!
De verkoper heeft tijdens de eerste gesprek niet de algemene voorwaarden overhandigd!
Heeft niet over annuleringskosten kosten gehad!!
Dit heb ik ook als bewijs in mijn whatsapp gesprekken met hem, geeft aan dat hij niet daarover heeft omdat er nooit bij hem annuleringen zijn!!!
Dit betekent niet dat hij als verkoper dit soort super belangrijke informatie niet aan mij doorgeeft.
Ik net afgestudeerd en hoe kan ik een keuken van 9 duizend euro betalen! Ik heb hem heel snel gevraagd dat ik het niet meer wil, ik wil geen keuken!
Wij hadden niet volledige informatie vanaf het begin!
Wij wilden puur bedragen en voorbeelden zien.
En nu jaar later ongeveer werd ik gebeld dat als ik het wil annuleren dan moet ik 30% betalen!
Ik vraag dat ik een klacht wil indienen krijg ik verkeerde mailadres door! Die niet bestaat!
Het is echt ongelofelijk, het is alsof ik voor niks werk!
En ik werk in de zorg! Hoe kunnen jullie dit ons aandoen?? 1 gesprek gehad en nu moet bijna 3 duizend euro annuleringskosten betalen.
Ik zou graag hulp willen want dit kan gewoon niet.

Onderstaande reactie van keukenconcurrent klopt niet!
Maar ik heb al een zaak gestart bij geschillencommisie

Geplaatst op 15 mei 2020

Beste meneer, mevrouw Sabouri,

Uiteraard is het erg vervelend om te horen dat u ontevreden bent over de afwikkeling van de annulering. We begrijpen uw teleurstelling en hebben naar aanleiding van uw klacht gisteren ook nogmaals met u hierover gesproken. Hierbij zijn de annulering, de annuleringsvoorwaarden en de overige opties toegelicht en met u besproken. U heeft daarbij aangegeven de annulering door te willen zetten. Ons standpunt daarin over de annulering en de hieraan verbonden kosten blijft onveranderd.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent



Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 13 mei 2020

Voor ons nooit meer een keuken van Keukenconcurrent

**Voor ons nooit meer een keuken van Keukenconcurrent**
Keukenconcurrent beweert op 2 mei j.l. op Facebook en in de krant “wij kunnen onze keukens binnen 4 weken leveren” en “Ook nu leveren wij uw nieuwe keuken BINNEN 4 WEKEN”.
Wij bestelden onze keuken op 26 december 2019. De keuken zou geleverd worden op 30 april en zou worden gemonteerd op 1 mei. Een week voor levering werden wij gebeld dat de keuken niet zou zijn ontvangen bij Keukenconcurrent en dat om die reden de keuken niet bij ons geleverd zou kunnen worden. We hebben gevraagd naar de mogelijkheden, maar tot een oplossing kwam het niet. Keukenconcurrent bleef uiterst star. Na heel heel veel moeite, werd ons uiteindelijk een noodblokje met een spoelbakje en een elektrisch kookpitje aangeboden.
Nadat wij onze verbazing hadden geuit op Facebook, kwamen wij in contact met de Marketing Manager. Naar wat blijkt was de keuken wel ontvangen, maar het werkblad niet. Deze Marketing Manager heeft uiteindelijk voor ons geregeld dat de keuken toch geplaatst zou gaan worden met een noodwerkblad, en het echte werkblad zou twee weken later geleverd worden. Wij hebben ook een e-mail gekregen waarin stond dat wij een afspraak hebben voor 15 mei leveren, en 18 mei plaatsen.
Na plaatsing van de keuken zijn wij gebeld of alles naar wens is geweest. Niet zo zeer. De monteur heeft een balk kapot gezaagd, daarvoor willen wij een nieuwe. Tevens wordt de oven te warm, waardoor de keukenkastjes behoorlijk opwarmen. Ook de koolstoffilters van de afzuigkap ontbraken.
Inmiddels zijn wij vandaag gebeld (13 mei, twee dagen voor onze afspraak), het werkblad is binnen, maar de overige producten nog niet. Om die reden kan Keukenconcurrent pas op 5 juni (!!!) het werkblad leveren. Wij worden, door de slechte service van Keukenconcurrent, gedwongen nog eens bijna 4 weken te wachten.
Dus omdat een monteur de boel sloopt en een incomplete levering, wachten wij in plaats van 2 weken 5 weken op ons werkblad.
Een nieuwe keuken geleverd in 4 weken?? WIJ WACHTEN DADELIJK 25 WEKEN, schandalig lijkt ons. Wij zijn in contact met “een speciale service” die ons op een prioriteitenlijst zou hebben, maar wij voelen ons een ongehoord nummer. Naar onze mening moet het aanrechtblad geleverd worden en moet later de ondeugdelijke service van het kapotzagen van de balk en het koolstoffilter later hersteld worden. Maar Keukenconcurrent wil enkel één keer rijden, want zij moeten helemaal uit Waalwijk komen. Ons lijkt dat hun probleem, niet het onze. Zij hebben tenslotte incompleet geleverd en schade toegebracht! Wat een slecht verhaal van de Keukenconcurrent. Voor ons nooit, nooit, meer!

Geplaatst op 14 mei 2020

Beste meneer, mevrouw,

Erg jammer om het bovenstaande van u te vernemen. Wij begrijpen zeker dat dit een zeer vervelende situatie voor u is!
Onze collega die hierover gisterenochtend telefonisch contact met u heeft gehad is er actief mee bezig om alles zo snel mogelijk voor u op te lossen. Met onze leverancier zijn we druk in overleg om voor u een eerdere leverdatum voor elkaar te krijgen. We houden u uiteraard op de hoogte zodra er hierover meer bekend is.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 11 mei 2020

Aanschaf geheel nieuwe keuken.

Voor het kopen van een nieuwe keuken wil je de tijd nemen. Bij de eerste binnenloop had ik net aan genoeg tijd, de verkoper moest daarvoor wel zijn volgende afspraak verzetten. De 2de keer na het inmeten had ik een afspraak op een zaterdag, een commerciële dag werd mij verteld. Ik had na het inmeten en na het overdenken van het keukenontwerp toch nog wat aanpassingen om mijn keuken zo te maken als ik wilde. Ik heb die tijd genomen maar of dat mij in dank werd afgenomen... Verder goed advies van de verkoper! En uiteindelijk straks een mooie keuken met alleswat ik wilde.

Geplaatst op 11 mei 2020

Beste mevrouw Van Haaften,

Dank u voor het delen van uw ervaring in onze showroom. Wij gaan zorgen dat u straks heerlijk kunt gaan genieten van uw nieuwe keuken.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 10 mei 2020

Vandaag geholpen door Dinçer Günay in…

Vandaag geholpen door Dinçer Günay in de vestiging te Heerlen. De intentie om daadwerkelijk een keuken te kopen was niet aanwezig. Toch na een gesprek en het opmaken van een offerte met een goed gevoel en een keuken rijker naar huis gegaan. Voorheen bij Ikea al een keuken laten ontwerpen (waarop ikzelf concessies heb gedaan om de prijs te drukken), om een realistisch beeld te krijgen van de prijs. Met deze prijs in mijn hoofd een keuken laten ontwerpen. De verkoper nam als uitgangspunt de keuken precies zoals ik hem wilde hebben en niet het budget. Goed geadviseerd omtrent de onderdelen waar je wel, of juist niet op moet/kunt besparen waarna ik voor een prijs, waarvoor ik hem bij Ikea nog niet zou krijgen, een mooie keuken heb gekocht. Ik hoop oprecht dat de service evengoed is geregeld.

Geplaatst op 11 mei 2020

Beste meneer Deumens,

Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe keuken. Super leuk om te horen dat u zo goed geslaagd bent bij KeukenConcurrent. Wij wensen u alvast heel veel kook plezier toe in uw nieuwe keuken.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 10 mei 2020

Service is perfect geregeld

Service is perfect geregeld

Geplaatst op 10 mei 2020

Beste meneer/mevrouw Karsten,

Zoals u van KeukenConcurrent kan en mag verwachten. Dank u voor deze positieve review.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 08 mei 2020

Onverwachtse koop

Afgelopen week zijn wij naar KeukenConcurrent Westpoort geweest om een kijkje te nemen, onze keuken was aan een verandering toe. Het was niet de planning om een keuken samen te stellen en te kopen. Heer Arend was zo vriendelijk om ons de nodige informatie te geven over alles en nog wat. Uiteindelijk zijn wij de deur uitgegaan met een keuken naar ons smaak die óók nog eens binnen ons budget valt.

Arend bedankt!

Geplaatst op 08 mei 2020

Beste meneer, mevrouw,

We zullen uw complimenten zeker aan onze collega overbrengen. Dank u wel hiervoor en voor het plaatsen van uw vijf sterren score!

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 07 mei 2020

Toppers

Helemaal tevreden! Youssef van Amsterdam west poort heeft me top geholpen. Niets was teveel gevraagd gekeken wat de mogelijkheden waren in de keuken ruimte verschillende opstellingen gemaakt, in de showroom laten zien welke mogelijkheden er zijn en uiteindelijk een prachtige keuken samengesteld tegen een mooie prijs. Als je een keuken nodig hebt raadt ik aan om langs te gaan bij Keukenconcurrent in Amsterdam Westpoort ????

Geplaatst op 07 mei 2020

Beste Nora,

Dank u wel voor al deze mooie complimenten voor onze collega Youssef, die zullen we zeker aan hem overbrengen! Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe keuken.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 07 mei 2020

Prachtige keuken besteld ,geleverd en…

Prachtige keuken besteld ,geleverd en gemonteerd . Alles ging super ,we zijn erg blij met het eindresultaat .

Geplaatst op 07 mei 2020

Beste mevrouw,

Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent met het eindresultaat. Dat wordt heerlijk genieten in uw nieuwe keuken.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 06 mei 2020

Wat n slechte firma!!!!

Wat n slechte firma!!!!
Als de keuken betaald is en er is n te lang blad geleverd is er niemand die dit kan oplossen.
Klantenservice niet het filiaal niet.
Niemand die zn verantwoordelijkheid neemt.
Wordt niet terug gebeld,iedereen speelt onder t zelfde hoedje.
Nu al 8 weken bezig om t opgelost te krijgen maar krijg totaal geen medewerking.
Nooit meer keukenconcurrent.

Geplaatst op 13 mei 2020

Beste mevrouw Bergenhenegouwen,

Graag ga ik intern kijken wat ik voor u kan betekenen. We nemen zo snel mogelijk contact met u op om deze klacht op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent
------------------------------------------------------------------------------------------------
13-05-2020

Beste mevrouw Bergenhenegouwen,

Over uw klacht heeft onze collega van de klantenservice u gebeld maar u helaas niet telefonisch kunnen bereiken en zij heeft u daarom een email gestuurd. Graag willen we u verzoeken om uw reactie hierop.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 06 mei 2020

Top geholpen.

Vandaag bij keuken concurrent Heerlen geweest, waar we Fantastisch geholpen zijn door Dincer. We kwamen binnen met een tekening van een keuken die we in Duitsland hadden laten maken en hadden de vraag of we de keuken ook bij hun voor dat geld konden krijgen. Een beetje sceptisch in eerste instantie is dincer gaan kijken wat hij voor ons kon doen. We hebben samen kleuren, handvaten, oven, kookplaat en noem maar op uitgezocht. Uiteindelijk is het hem gelukt om de keuken met wat kleine aanpassingen wat betreft de veiligheid, afwerkingen en betere opties voor ongeveer hetzelfde bedrag te kunnen laten maken. We hebben dus ook gelijk besloten de keuken te kopen. Nu moeten we wachten tot het zover is en de keuken ook daadwerkelijk geplaatst kan worden.

Geplaatst op 06 mei 2020

Beste mevrouw Grissen-Wijtsema,

Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe keuken, wat leuk dat u bent gelaagd bij KeukenConcurrent. Dat wordt straks heerlijk genieten.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent


Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 04 mei 2020

Van het begin tot het einde goed…

Van het begin tot het einde goed begeleid. Inmiddels staat de keuken er en wij zijn er superblij mee.

Geplaatst op 06 mei 2020

Beste meneer/mevrouw Brouwers,

Wat heerlijk dat u nu lekker kunt genieten van uw nieuwe keuken. Dank u voor deze positieve woorden!

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 03 mei 2020

Arend heeft mij echt goed geholpen

Arend heeft mij echt goed geholpen. Zijn begonnen bij de basis en uiteindelijk bij een te gekke keuken geëindigd. Had zelf veel vragen over de apparaten en verschillende materialen, daarin heeft hij heel erg goed kunnen adviseren. Vooral het feit dat hij zo lang zijn tijd nam om elke vraag te beantwoorden, dingen op te zoeken en vergelijken was erg fijn.
Dank!

Geplaatst op 03 mei 2020

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn dat u zo tevreden bent over hoe mijn collega u heeft geadviseerd. Hartelijk dank voor de mooie complimenten en het plaatsen van deze 5 sterren beoordeling.

Met vriendelijke groet,

Thea Broeders - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 02 mei 2020

Keukenconcurrent

Keukenconcurrent

Door Youssef geholpen, mijn complimenten voor de service, voelt totaal niet of er iets aan je verkocht word. Denkt heel goed mee, uiteindelijk super blij met het eindresultaat. En voor de prijs hoef je het niet te laten!! Wil je persoonlijk geholpen worden en dat er mee gedacht word aan zaken waar jij niet aan denkt, en niet teveel betalen, ga naar keuken concurrent!

Geplaatst op 02 mei 2020

Beste meneer Meijer,

Wat fijn dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze verkoopadviseur! Heel veel plezier met uw nieuwe keuken.

Met vriendelijke groet,

Pauline Klerkx - Keukenconcurrent

Terug
Sluiten
×