Nieuwe keuken kopen? Lees de ervaring met KeukenConcurrent
Klantervaring kopen nieuwe keuken
Zoeken

KeukenConcurrent beoordelingen

U tevreden, wij tevreden

Keukenconcurrent is de snelst groeiende keukenketen van Nederland

Bij KeukenConcurrent maken we ons hard voor kwaliteitskeukens tegen een betaalbare prijs. Gegarandeerd de laagste prijs van Nederland zelfs.

Dat kan omdat we met meer dan 40 showrooms groot kunnen inkopen. Iets waar u direct van profiteert. Lees hier hoe anderen hun aankoop bij KeukenConcurrent hebben ervaren.

Wij nodigen onze klanten uit om hier hun ervaring te delen.

Weten wat uw nieuwe keuken kost bij ons?

Klik hier om te starten

* Geheel gratis en direct een prijs

GratisMagazine

  • Blader door onze collectie keukens
  • 57x tips over keukenopstellingen
  • Inspiratie gegarandeerd: Al 52.970x aangevraagd!
Ervaringen en reviews van onze klanten

Klanten geven ons een:

8.5
Uit 5247 beoordelingen

Keukenconcurrent is de snelst groeiende keukenketen van Nederland. Deel uw ervaringen! Wij stellende mening van onze klanten op prijs. 

Gegarandeerd echte klant meningen!
Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 28 oktober 2019

We hebben een paar weken geleden een…

We hebben een paar weken geleden een keuken bij de keukenconcurrent in Kaatsheuvel gekocht
We werden benaderd door een hele lieve spontane verkoopster Deborah ze heeft ons echt in de watten gelegd zodat we samen onze droomkeuken konden realiseren
Deborah dank je wel wij geven jou een dikke 10

Geplaatst op 29 oktober 2019

Beste mevrouw,

Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe droom keuken. Wat een mooie complimenten aan het adres van mijn collega, dat zal ze leuk vinden om te horen! Wij wensen u heel veel kook plezier toe.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 28 oktober 2019

Goed geholpen bij Keukenconcurrent met…

Goed geholpen bij Keukenconcurrent met uitzoeken keuken

Geplaatst op 28 oktober 2019

Beste meneer/mevrouw Berg,

Gefeliciteerd met de aankoop van uw mooie nieuwe keuken. Geniet alvast van de voorpret!

Met vriendelijke groet,

Jody Peels - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 28 oktober 2019

Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop…

Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop en de service van KeukenConcurrent. Wij zijn vanaf de aankoopt tot de plaatsing van onze keuken op een correcte manier geholpen en voorzien van informatie. Zowel schriftelijk als mondeling.

Geplaatst op 28 oktober 2019

Beste meneer/mevrouw Thakoerdat,

Dat klinkt als een hele fijner ervaring bij KeukenConcurrent, super om te horen! Dank u voor het in ons gestelde vertrouwen.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 28 oktober 2019

aankoop had beter gekund

aankoop had beter gekund. Later wel hersteld. Levering was perfect.
Plaatsen is zeer goed gedaan.

Geplaatst op 28 oktober 2019

Beste meneer/mevrouw van Kouwen,

Dank u voor het delen van uw ervaring, fijn om te horen dat u tevreden bent over het eindresultaat!

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 28 oktober 2019

Zeer vermoeiend

Daar gaan we weer, keer op keer gaat alles fout. Onze vriezer is nu inmiddels twee maanden kapot. Op 13 september is de reparateur langsgekomen, en hij heeft bevestigt dat hij niet meer te maken valt. Er moet dus een nieuwe komen. Ook de fabrikant geeft akkoord dat hij vervangen wordt. En jawel, de keukenconcurrent zou dit voor ons gaan regelen.

Ik heb 1 week gewacht, en nadat ik niets heb gehoord heb ik gebeld. Candy zou dit met ons op gaan lossen, zij zouden contact opnemen. Weer een week later, nog steeds geen reactie. Weer gebeld naar de klantenservice. Medewerker klantenservice neemt contact op met Candy en vraagt zich hardop af waar ze bij Candy toch mee bezig zijn, maar ze nemen echt zo spoedig mogelijk contact met mij op. Weer een week verder, de keukenconcurrent neemt contact op met Candy. En als ik vrijdag niets gehoord heb, moet ik terugbellen.

Die maandag hierop neem ik weer contact op, ik krijg een verhaal te horen over Candy die mij niet kan bereiken. Er is een fout gemaakt in mijn telefoonnummer, nummertje omgedraaid.. Het duurt alleen 4 weken voordat ze daarachter zijn. Vervolgens krijg ik te horen dat de vriezer toch echt niet meer leverbaar is, ook geen vriezer die vergelijkbaar is dus.. Een nieuwe uitzoeken, in het filiaal.

De verkoper van onze keuken wist niet wat hem overkwam, wij hebben namelijk de nieuwste vriezer van Candy. De vriezer die ook net in de nieuwe catalogus staat! Hoe kan die er nu niet zijn?

Er is direct gebeld naar de apparatenlijn of hij nog leverbaar is, en jawel, geen enkel probleem. Terwijl we in het filiaal staan wordt ik gebeld door de klantenservice. We mogen een andere vriezer uitzoeken in het filiaal, ja.. Toen ik vertelde dat hij nog steeds leverbaar is, kreeg ik als antwoord: Wilde u dezelfde vriezer terug dan?

Inmiddels zijn we weer twee weken verder, er zou spoed achter onze bestelling worden gezet. Spoed.. 22 november kan de monteur langskomen. Ik weet niet wat bij jullie spoed betekent, maar ik heb het werkelijk waar helemaal gehad! Nooit meer een keuken van de keukenconcurrent, dan kook ik nog liever boven een kampvuur!

Geplaatst op 11 november 2019

Beste meneer en mevrouw Van Hove,

Oprecht heel erg vervelend dat deze situatie bij u ontstaan is! Uw klacht heb ik voor u opgepakt en ik ga voor u nakijken wat er aan de hand is en wat ik hierin eventueel voor u kan betekenen. We nemen hierover zo snel als mogelijk weer contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra
-----------------------------------------------------
Beste meneer en mevrouw Van Hove,

Inmiddels hebben we u hierover gesproken en is de vriezer ook omgeruild voor een vriezer van een andere leverancier. Heel erg fijn dat we dit opdeze manier op hebben kunnen lossen.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 27 oktober 2019

Netjes afgehandeld.

Na wat opmerkingen, zijn de mankementen netjes verholpen.

Geplaatst op 28 oktober 2019

Beste meneer Tak,

Fijn om te horen dat de service u zo goed van dienst kon zijn! nu kunt u lekker genieten van uw nieuwe keuken, wij wensen u veel kook plezier toe.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 27 oktober 2019

Schijn bedriegt bij de Keukenconcurrent (Mandemakersgroep)

Schijn bedriegt. Zeer leuk en goed geholpen in filiaal Amersfoort. Er werd meegedacht, afleverdatum afgesproken en tevreden mijn handtekening gezet. Tot het moment dat er iets mis gaat dan blijk het een zeer arrogant en amateuristisch bedrijf te zijn.
Afleverdatum en installatie zijn 2 afspraken waarover mij niets is gezegd. Ondanks dat er een leverdatum in de winkel is afgesproken. De klanteninfo had geen datum doorgekregen en dit mocht ook niet door de winkel afgesproken worden. Je moet je maar aanpassen want bij hun valt niets te regelen op korte termijn. Andere datum zou weken verder liggen.
Maandagochtend stond netjes om 7.15 uur de monteur (b-monteur) voor mijn deur. Deze meneer was al niet blij dat men de gehele keuken in de kamer had gezet. Men had de kastjes in de keuken moeten zetten en de apparatuur in de kamer, hiervan waren de bezorgers op de hoogte maar die hadden er maling aan en deden dit steeds. Monteur bleef hierover doorgaan waarop ik hem een kop koffie aanbod en hem liet zien dat in de definitieve afleverbrief staat dat bij leveren de keuken in de keuken of zo dicht mogelijk bij de keuken gezet wordt. Keuken stond 1-2 passen van de keuken. Ik heb een open keuken. Ja dat kon wel maar ze wisten hoe het moest. Ook vertelde de monteur dat hij slecht geslapen had wegens privéproblemen die uitgebreid verteld werden. Hij wilde een klus vlak bij huis en dat was Amersfoort niet. Vrij nemen wilde hij niet, hij is Zzp’er. Was voortdurend privé aan het appen.
Na 3 kastjes te hebben uitgepakt kwam hij erachter dat de leidingen niet zaten volgens het advies en dat hij niet verder kon. Hierop de loodgieter gebeld die aangaf dat hij gewoon verder kon want de nieuwe keuken kwam op dezelfde plaats als de oude. Monteur was het hier niet mee eens en ook niet dat de loodgieter er binnen een kwartier kon zijn en dat het 10 minuten werk was om de leiding volgens het adviesschema te leggen. De monteur kon ondertussen aan de andere kant beginnen. Hij was het hier niet mee eens, hij kon niet met 2 man in een keuken werken en ook niet even wachten met een kopje koffie en is weggegaan met de belofte dat er de volgende dag een andere (of hijzelf) monteur zou komen om de keuken te installeren. Dit zou mij wel €250,00 voorrijkosten kosten. Rond 8.00 uur was hij weer weg. Het blijkt dat de monteur de aansluiting niet zelf doet maar hiervoor een loodgieter laat komen. Er stond voor de maandag ook een loodgieter ingepland. Ben dan ook heel benieuwd hoe deze monteur dit had opgelost gezien onze voorstellen.
Het leiding advies is een advies, ik heb altijd geleerd dat een advies niet verplicht opgevolgd hoeft te worden. Ook spreken de papieren elkaar tegen en is er getekend dat de leidingen goed lagen.
Eind goed al goed dacht ik. Al kreeg ik wel de indruk dat ze mij liever niet meer in de winkel zagen. Helaas. Na installatie bleek ik lekkage onder de gootsteen te hebben. Ook miste ik een plankje in de diepvries en was de onderste diepvries la beschadigd.
Terug naar de winkel waar ik zeer boos ben geworden, de lekkage werd met spoed opgelost, dit is netjes vrijdag gebeurd. Deze mannen zouden ook naar de diepvries kijken. Hier wisten ze niets vanaf maar hebben dit wel gedaan. De beschadigde la bleek lijm te zijn wat ze eraf hebben gehaald en de andere beschadiging valt mee en is geen zwakke plek. Over het (missende)plankje hebben ze contact gehad en dit schijnt zo te horen.
Over compensatie viel niet te praten. Ik had de €250, 00 voorrijkosten al niet hoeven te betalen. Zij zouden dit als leerschool meenemen voor de toekomst zodat dit andere klanten niet overkomen. Nadat ik aangaf het hier niet mee eens te zijn en een klacht naar de directie te sturen moest ik dat maar doen. Ook toen ik aangaf dit te willen laten toetsen bij een advocaat was zijn reactie; ik hoop echt dat je dit doet. Toen ik zei dat ik dit ook op facebook wilde zetten was de reactie de verkoper: dat hij twee vrienden heeft die een beetje hoog in de boom zitten waarvan 1 bij Bol.com werkt. Als zij een klacht krijgen en de klant zet dit tegelijkertijd ook op sociaal media zij de klacht niet meer in behandeling nemen. Dit kwam ook een beetje raar over. Mijn dochter vroeg nog of we nu werden gechanteerd maar dat was niet zo, was alleen iets dat hij toevallig wist.
Helaas is het verhaal nog niet afgelopen. Bij gebruik van de magnetron sloeg de stop eruit en mijn koelkast maakte regelmatig een drup geluid. Bij gebruik van de vaatwasser kwam het water in de gootsteen. Magnatron is gemaakt en koelkast is na ongeveer 6 weken en tig keren bellen omgeruild. Het water dat in de gootsteen liep kwam door een verstopping. Toen ik zei dat er daar met mijn oude keuken nooit last van had zei de medewerker dat er met demonteren van de oude keuken zeker wat inde leiding is gekomen. Mijn loodgieter heeft de aansluiting van de vaatwasser bij de leidingen iets verplaatst en het probleem is opgelost.
Na het sturen van een klachtenbrief aan de directie krijg je via een medewerker te horen dat ze je een bon kunnen aanbieden van hun eigen woonwinkel. Op de aangegeven punten wordt nauwelijks ingegaan. Ze gaan overal aan voorbij. Extra keren dat je thuis moest zijn/vrij nemen voor reparatie, benzinekosten, extra tijd, ergernis enz, alles wordt afgedaan met vervelend. Aangegeven dat ik niets nodig heb van de woonwinkel en dus niets aan een bon heb, de reactie was: ja dan heeft u pech.
Uiteindelijk, na inschakelen van een advocaat, toch een kleine vergoeding gehad en als ik het hier niet mee eens was dan moest ik maar naar de rechter en kan ik naar de geschillencommissie.
Ondanks dat ik mijn keuken nog steeds mooi vind is de lol er wel vanaf is deze uiteindelijk duurder uitgekomen als waarvoor ik getekend heb.

Geplaatst op 30 oktober 2019

Beste mevrouw,

Heel erg jammer dat u een aantal vervelende ervaringen met ons hebt meegemaakt. Klachten lossen we zo goed mogelijk op en ook uw klacht is bij ons reeds eerder in behandeling genomen.
Onze afdeling juridische zaken is in overleg met uw rechtsbijstandverzekering tot een afwikkeling van uw zaak gekomen.
We hopen dat u uiteindelijk toch kunt genieten van uw nieuwe keuken.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 27 oktober 2019

Goed geholpen door de verkoper

Goed geholpen door de verkoper. hij kwam met goede ideeën.

Geplaatst op 27 oktober 2019

Beste meneer van Vliet,

Hartelijk bedankt voor uw mooie review voor KeukenConcurrent.

Met vriendelijke groet,

Nicole Post - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 27 oktober 2019

Zeer tevreden tot nu toe

De verkoper is zeer vakkundig en behulpzaam. Hij heeft een luisterende oor naar de wensen van de klant en probeert de klant tevreden te houden.
Een zeer geslaagde ervaring. Ik hoop bij levering en plaatsing van de keuken ook

Geplaatst op 27 oktober 2019

Beste meneer/mevrouw Laanaia,

Wij gaan er voor zorgen dat u straks heerlijk kunt gaan genieten van uw nieuwe keuken, daar kunt u van op aan!

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 26 oktober 2019

Verkoper van de Keukenconcurrent denkt…

Verkoper van de Keukenconcurrent denkt mee in oplossingen.
Bereid tot het verlenen van diensten welke samen hangen met het verkochte product.
Zoals een staaltje van het front van een kastdeurtje, zodat de klant een bijpassende tegel of aanrechtblad kan uitzoeken. Met iets in de hand gaat dat vlotter dan uit het niets.
Gastvrij , klantvriendelijk, inlevend.

Geplaatst op 27 oktober 2019

Beste mevrouw,

Geen enkele service gaat ons te ver! Dank u voor het in KeukenConcurrent gestelde vertrouwen!

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 26 oktober 2019

eerste verkoper vond ik iets te snel…

eerste verkoper vond ik iets te snel .,was de baas geloof ik ,de 2e X was veel duidelijker en rustiger in pand houten dus.

Geplaatst op 27 oktober 2019

Beste meneer/mevrouw,

Fijn dat mijn collega u tevreden kon stellen in onze mooie showroom. Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe keuken.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 26 oktober 2019

Zeer deskundige en vriendelijke…

Zeer deskundige en vriendelijke medewerkers die de tijd nemen voor een goed advies. Perfecte installatie van de keuken! Afspraken worden nagekomen.

Geplaatst op 27 oktober 2019

Beste meneer/mevrouw Gerrits,

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de service van KeukenConcurrent.
Dank u voor het delen van uw positieve ervaring.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 26 oktober 2019

alles volgens afspraak op een klein detail na.

alles volgens afspraak op een klein detail na .

Geplaatst op 27 oktober 2019

Beste mevrouw Jansen,

Dank u voor het delen van uw ervaring. Indien u nog vragen heeft vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 25 oktober 2019

uitstekend geholpen door een…

uitstekend geholpen door een gezellige/vriendelijke verkoper (jeroen)
heel relaxt zonder pressing luisterde goed naar onze wensen en handelde hier ook naar met goed advies Topverkoper zonder doordrammen

Geplaatst op 25 oktober 2019

Beste meneer, mevrouw Woudstra,

Wat leuk om te lezen dat mijn college Jeroen u zo goed heeft geadviseerd met het samenstellen van uw keuken. Ik zal uw complimenten aan hem overbrengen en wil u hartelijk bedanken voor uw beoordeling.

Met vriendelijke groet,

Nicole Post - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 25 oktober 2019

Zeer tevreden

Zeer tevreden

Geplaatst op 25 oktober 2019

Beste meneer Knuivers,

Zeer tevreden, dat horen we heel graag! Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Terug
Sluiten
×