Nieuwe keuken kopen? Lees de ervaring met KeukenConcurrent
  • 46 winkels in heel Nederland
  • Topkwaliteit keukens
  • CBW garantie
  • Top service

KeukenConcurrent beoordelingen

U tevreden, wij tevreden

Keukenconcurrent is de snelst groeiende keukenketen van Nederland

Bij KeukenConcurrent maken we ons hard voor kwaliteitskeukens tegen een betaalbare prijs. Gegarandeerd de laagste prijs van Nederland zelfs.

Dat kan omdat we met meer dan 40 showrooms groot kunnen inkopen. Iets waar u direct van profiteert. Lees hier hoe anderen hun aankoop bij KeukenConcurrent hebben ervaren.

Wij nodigen onze klanten uit om hier hun ervaring te delen.

Weten wat uw nieuwe keuken kost bij ons?

* Geheel gratis en direct een prijs

GratisMagazine

  • Blader door onze collectie keukens
  • 57x tips over keukenopstellingen
  • Inspiratie gegarandeerd: Al 52.970x aangevraagd!
Ervaringen en reviews van onze klanten

Klanten geven ons een:

8.8
Uit 5870 beoordelingen

Keukenconcurrent is de snelst groeiende keukenketen van Nederland. Deel uw ervaringen! Wij stellende mening van onze klanten op prijs. 

Gegarandeerd echte klant meningen!
Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 30 juni 2020

Slechte communicatie

Slechte communicatie. Afspraken niet nakomen. Fouten door hun proberen bij ons neer te leggen. Geen aanrader

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 29 juni 2020

Zaterdag nog even alles goed…

Zaterdag nog even alles goed doorgenomen, en vastgelegd. Super bedankt voor je geduld, en advies Ton de Jonge .

Geplaatst op 30 juni 2020

Beste mevrouw Vermond,

Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe keuken. Wat leuk dat u hiervoor bent geslaagd bij KeukenConcurrent! Dat wordt straks heerlijk genieten!

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 29 juni 2020

Aankoop nieuwe keuken bij KeukenConcurrent

We hebben onlangs een prachtige nieuwe keuken uitgezocht bij KeukenConcurrent en voordat deze aankoop helemaal afgerond was zijn wij zeer goed geholpen door diverse medewerkers. De uitleg bij het in kaart brengen van onze wensen het meedenken naar de beste mogelijkheden en opties alsook het zichtbaar maken van de mogelijkheden d.m.v. de keukens die in de winkel staan dat was echt TOP. Ruim de tijd is er genomen om uiteindelijk tot het gewenste resultaat te komen en onze droomkeuken werkelijkheid te laten worden waarin al onze wensen zijn verwerkt. Ik wil alle medewerkers die ons hebben geholpen alsook de Keukenconcurrent zeer hartelijk danken voor dit prachtige resultaat. Wij zullen de Keukenconcurrent zeker aanbevelen. Nu uitkijken naar de dag van de montage.

Geplaatst op 29 juni 2020

Beste meneer Berens,

Hel graag gedaan! Wat ontzettend leuk dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Wij gaan zorgen dat u straks heerlijk kunt gaan genieten van uw nieuwe keuken.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 26 juni 2020

De levering van de keuken moet nog…

De levering van de keuken moet nog plaatsvinden, dus daar kunen we nog geen oordeel over geven.
De verkoper heeft ons deskundig en klantvriendelijk geholpen.

Geplaatst op 26 juni 2020

Beste meneer, mevrouw Tousain,

Tot nu toe helemaal tevreden over onze verkoper. We zullen er voor zorgen dat het verdere traject ook zo verloopt!

Met vriendelijke groet,

Nicole Post - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 26 juni 2020

Helaas nog steeds niet terug gebeld

Helaas nog steeds niet terug gebeld, of wat dan ook er slechte service alweer!!!

Geplaatst op 03 juli 2020

Beste mevrouw,

Inmiddels hebben we u vandaag kunnen bereiken om een nieuwe afspraak te maken. We zouden graag nog van u vernemen of we besproken datum nu voor u aan kunnen houden.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 25 juni 2020

Gewoon triest voor woorden

Gewoon triest voor woorden
Keuken gekocht bij Keukenconcurrent Barendrecht
Er is ook van alles misgegaan om het helemaal van a-z neer te zetten kost me veel tijd.
In ieder geval wat er mis kan gaan met plaatsen van een keuken is ook gebeurt. Verkeerd geplaatst boven kastjes niet op één lijn met onderkastjes alles te veel naar links geplaatst een kastje wat bewijs bij begin niet zou passen 40 cm breed wat achteraf dus wel past
Maar wat het ergste is dat hier twee monteurs heel de dag zijn geweest om de keuken er helemaal uit te halen en opnieuw te plaatsen...een ervan was bezig met het te vervangen kastje wat wij ondiep vonden...ik zei buiten nog kastje is beschadigd waarop monteur zei nee dat is oude kastje nieuwe staat daar.
A fijn na heel de dag te zijn geweest tot half zes ongeveer hebben ze ineens haast ik vroeg nog wanneer komt oplevering zegt de monteur gebeurt gelijk vandaag dan komen de papieren om te tekenen ik zei nog zal ik wel een handtekening want tot nu toe alleen maar ellende mee gehad de monteur zei we hoeven niet na te kijken want als ik zeg de keuken is goed dan is hij goed
Hahhaha door omstandigheden kon ik nog niet beginnen aan de schoonmaak van de keuken eindelijk na twee weken kon ik daar mee beginnen kom ik bij het kastje wat ze hadden vervangen blijkt gewoon een gebruikt kastje te zijn wat ze er in hebben gegooid twee beschadigingen wat ze met kit hadden gedicht
Ik foto s gemaakt en opgestuurd en me beklag gedaan en ja hoor wat krijg je terug je heb er voor getekend en in een maand tijd weet ik niet wat jullie in de keuken hebben gedaan...................gewoon belachelijk
Maar in ieder geval gewoon niet kopen bij Keukenconcurrent ze belazeren je aan alle kanten

Geplaatst op 25 juni 2020

Beste meneer, mevrouw Pinxteren,

Dank u wel voor uw bericht.
Wat ontzettend vervelend dat u deze ervaring heeft met KeukenConcurrent.
Ik ga het even voor u nazien , we komen er zo snel mogelijk op terug.

Met vriendelijke groet,

Nicole Post - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 25 juni 2020

Prima service!

Contact opgenomen omdat enkele deurtjes van mijn keuken na ruim twee jaar iets minder recht zaten. Ik werd keurig geholpen en bezoek monteur werd ingepland.
Monteur was uiterst correct en vriendelijk en hield zich volledig aan de Corona regels. Hij heeft de hele keuken gecontroleerd en bijgesteld. Alles ziet er nu weer helemaal top uit!

Geplaatst op 25 juni 2020

Beste mevrouw Sopacuwa-Morhee,

Fijn om te horen dat we u zo snel en geheel naar wens van dienst konden zijn. Dank u voor het delen van uw ervaring.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 24 juni 2020

Veel communicatie fouten

Veel communicatie fouten. Wij hebben in februari een keuken gekocht in Zwolle. Toen kon alles en niets was teveel. Wij hebben eind april de keuken geleverd gekregen maar omdat we t zelf plaatste zou het keuken blad iets later worden ingemeten. Ondertussen zijn we 3 maanden verder en het blad is zowaar ingemeten helaas kregen we vandaag te horen dat het blad pas half augustus geplaatst kan worden. U begrijpt dat je een keuken NIET kan gebruiken zonder aanrechtblad. Sterker nog de spoelbak en de kookplaat moeten daar ook in geplaatst worden met andere woorden wij hebben gewoon bijna een half jaar geen keuken in ons huis. Dit is absurd. Hoe durven jullie je nog een keuken bedrijf noemen als je half werk levert !! De keuken is geheel afbetaald in april wat volgens de leverings afspraken moet maar wij hebben hem nog niet compleet. Dit is schandalig.

Geplaatst op 26 juni 2020

Beste meneer,

Heel erg vervelend om te horen dat de levering van het juiste aanrechtblad langer duurt dan gewenst en dat u tot die tijd een noodblad moet gebruiken. Over uw klacht heeft onze klantenservice een aantal maal contact met u gehad en met u besproken dat we helaas de levering van uw werkblad niet hebben kunnen vervroegen, hiervoor onze excuses.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 22 juni 2020

Wij hebben onze keuken gekocht bij…KeukenConcurrent Son en Breugel

Wij hebben onze keuken gekocht bij KeukenConcurrent in Son en Breugel. De verkoper dhr. Bas van Woensel heeft goed naar onze wensen geluisterd en ons heel goed geadviseerd en met vragen kunnen we hem altijd bereiken/appen.
Het afleveren van de keuken gebeurde efficiënt en vriendelijk. Ook de monteur was vriendelijk en erg nauwgezet en precies. Wij zijn heel tevreden.

Geplaatst op 22 juni 2020

Beste familie Teeven,

Wij zijn blij te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad in onze showroom. Goed om te zien dat het traject naar tevredenheid is verlopen! Bedankt voor uw mooie review en veel kookplezier!

Met vriendelijke groet,

Pauline Klerkx - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 20 juni 2020

Wij zijn geholpen door Dominique in roosendaal

Wij zijn geholpen door Dominique Rousse in Roosendaal.. Heel geduldig geholpen en uiteindelijk een goede keuze kunnen maken.Ook heeft hij duidelijk aangeven in de papieren dat het onder voorbehoud is en pas als wij definitief de keuze maken hij daar direct mee aan de slag gaat. Ook dat we altijd nog kunnen veranderen .Wij kwamen er blij van thuis
Vr gr Fam van Batenburg

Geplaatst op 20 juni 2020

Beste mevrouw van Batenburg,

Wat een mooie beoordeling voor mijn collega.
Ontzettend fijn om te vernemen dat u zo goed geholpen bent met het samenstellen van uw keuken.
Ik wil u hartelijk bedanken voor deze positieve review en veel kookplezier toewensen.

Met vriendelijke groet,

Nicole Post - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 17 juni 2020

Fijne klantgerichte verkoper

Fijne klantgerichte verkoper, goed advies, hij dacht goed mee.

Geplaatst op 17 juni 2020

Beste heer Verwijmeren,

Hartelijk dank voor de vele complimenten in deze mooie beoordeling.

Met vriendelijke groet,

Thea Broeders - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 17 juni 2020

Onze Whirlpool combinatieoven Whirlpool…

Onze Whirlpool combinatieoven Whirlpool AKP 367 IX is ineens stuk. Helaas blijkt de apparatuur niet meer leverbaar te zijn en staan wij voor het blok.
De keuken vinden wij nog steeds mooi maar de aanbevolen combinatieoven met gasstel is nu niet meer vervangbaar. Wij hebben een groot probleem want de maat van het ingezaagde stenen blad zou nu te klein zijn voor een gasstel met aan de bovenzijde de knopen. De keuken is nu 14 jaar oud.

Geplaatst op 17 juni 2020

Beste mevrouw Van Beek,

Wat spijtig om te vernemen dat uw combi kapot is. Helaas is dit voor ons overmacht en betreuren wij het uiteraard dat we niet meer hetzelfde of vergelijkbaar apparaat kunnen leveren. Wellicht is een nieuw werkblad met nieuwe apparatuur optioneel voor u? Indien gewenst kunt u altijd een bezoek brengen aan onze showroom en kijken we graag met u naar een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 17 juni 2020

TOPZAAK

Dit is gewoon een top bedrijf hebben nu onze tweede keuken bij ze gekocht in 4 jaar tijd . De verkopers blijven hetzelfde nemen super de tijd voor je denken mee en maken er een super keuken van zelfs al heb je maar een kleine portemonnee. Wij bevelen deze zaak graag aan in Westpoort Amsterdam????

Geplaatst op 17 juni 2020

Beste meneer,

'Dank u voor het vertrouwen dat u wederom heeft gesteld in KeukenConcurrent, super om te horen. Leuk om te horen dat u zo tevreden bent.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 16 juni 2020

Nooit meer

Augustus 2019 keuken besteld, 9 november 2019 hebben ze hem geplaatst.
Hoge kast was 5 cm te kort, barplaat beschadigd , aanrechtblad beschadigd, vensterbankblad te kort, vaatwasser er scheef ingezet, apotheekerskast kwam er gelijk uitvallen nadat ze weg waren en bladleggers voor apotheekerskast zaten er niet bij. In totaal zijn ze 5 x terug geweest om iets ( want doen niet alles tegelijk) te maken of regelen. Ik heb zelf constant er achteraan gemaild en gebeld, ( Zal je alle gesprekken en communicatie besparen) om moedeloos van te worden. Inmiddels half juni, en nog steeds geen inlegbladen voor apotheekerskast.

Geplaatst op 22 juni 2020

Beste mevrouw Tims,

Heel erg jammer om te horen dat u deze vervelende evaringen heeft met het servicetraject. Vanuit uw klacht hebben we uw order kunnen achterhalen en zien in uw dossier terug dat de laatste artikelen, de bladleggers, voor u besteld zijn en zo snel mogelijk aan u toegestuurd worden.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 16 juni 2020

Ben door iedereen uiterst vriendelijk…

Ben door iedereen uiterst vriendelijk geholpen. Zeer tevreden ben ik daarover. Bij aankoop heb ik besloten om zelf de keuken in elkaar te zetten. Hierbij stoorde ik me wel aan hele makkelijke dingen. Koelkast die rechts opengaat en de front van de koelkast links, miste schroeven om het front van de vaatwasser vast te zetten en ga zo maar door. Had verwacht dat het meer ikea was maar je moet zelf echt creatief zijn om alles sluitend te krijgen. Tenslotte een hele mooie keuken voor weinig geld.

Geplaatst op 16 juni 2020

Beste meneer,

Door iedereen uiterst vriendelijk geholpen, dat horen we graag. Jammer om te vernemen dat uw ervaringen met betrekking tot het zelf monteren van uw keuken anders zijn dan verwacht, maar fijn om te horen dat het mooie eindresultaat naar tevredenheid is. Mochten we u nog ergens mee van dienst kunnen zijn, laat ons dat dan alstublieft weten!

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Terug
Sluiten
×