Nieuwe keuken kopen? Lees de ervaring met KeukenConcurrent
Klantervaring kopen nieuwe keuken
Zoeken

KeukenConcurrent beoordelingen

U tevreden, wij tevreden

Keukenconcurrent is de snelst groeiende keukenketen van Nederland

Bij KeukenConcurrent maken we ons hard voor kwaliteitskeukens tegen een betaalbare prijs. Gegarandeerd de laagste prijs van Nederland zelfs.

Dat kan omdat we met meer dan 40 showrooms groot kunnen inkopen. Iets waar u direct van profiteert. Lees hier hoe anderen hun aankoop bij KeukenConcurrent hebben ervaren.

Wij nodigen onze klanten uit om hier hun ervaring te delen.

Weten wat uw nieuwe keuken kost bij ons?

Klik hier om te starten

* Geheel gratis en direct een prijs

GratisMagazine

  • Blader door onze collectie keukens
  • 57x tips over keukenopstellingen
  • Inspiratie gegarandeerd: Al 52.970x aangevraagd!
Ervaringen en reviews van onze klanten

Klanten geven ons een:

8.5
Uit 5247 beoordelingen

Keukenconcurrent is de snelst groeiende keukenketen van Nederland. Deel uw ervaringen! Wij stellende mening van onze klanten op prijs. 

Gegarandeerd echte klant meningen!
Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 24 oktober 2019

Keuken op tijd geleverd en helemaal…

Keuken op tijd geleverd en helemaal compleet. Met veel zorg en aandacht en meedenken door de monteur staat er nu een top keuken.

Geplaatst op 24 oktober 2019

Beste meneer/mevrouw Dort,

Wat heerlijk dat u nu lekker kunt genieten van uw nieuwe keuken. Leuk dat u dit ook met ons wilde delen in deze positieve review. Wij wensen u veel kook plezier toe.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 24 oktober 2019

Niet geleverd, gemonteerd of gecompenseerd en geen excuses

13 september is onze keuken geleverd, de maandag er na werd hij geïnstalleerd. De monteur was netjes op tijd. Maar constateerde: geen boiler voor de Grohe Red. De keuken was rond een uur of 19 pas helemaal geïnstalleerd. De installateur bleek tussendoor nog andere klussen te hebben. Na installatie bleek dat niet alleen de Grohe nog niet werkte, maar ook dat er helemaal geen stromend wat was, de vaatwasser, magnetron én het gas niet waren aangesloten. Allemaal dingen die niets te maken hadden met de missende boiler. Daarom moesten we bijna vier weken wachten tot de boiler en de rest van de keuken was aangesloten. De tweede installateur kon wel alles aansluiten, alleen had hij tot zijn ergernis en verbazing geen idee dat dat nog nodig was. Niemand had hem verteld dat hij naast de installatie van de Grohe (installatietijd: 1 uur), de rest van de keuken nog moest doen. Gelukkig was hij er op tijd en was hij net voor etenstijd klaar. Het was dus bijna weer misgelopen. Weer een mega miscommunicatie.

In die drie weken dat we geen keuken hadden waren we, met onze pasgeboren baby, aangewezen op afhaalmaaltijden en wasten we af in de badkuip. Verder konden we niet eens een fles opwarmen, de magnetron was niet eens aangesloten.

Voor dat zeer onnodige ongemak vroegen we een compensatie. Nadat we eerst werden afgescheept met een of andere domme woonbon, werd er een echte compensatie geboden. Die zou worden overgemaakt op onze rekening binnen enkele dagen. Maar die kwam niet, we kregen een mail. De klantenservice medewerker had het bedrag verkeerd begrepen, en vervolgens werd het nogmaals gehalveerd, tot een luttel bedrag.

Super professionele mensen werken bij dit bedrijf. Nooit een keuken hier kopen dus, betaal iets meer dan heb je minder gezeik. Hoewel ze ook niet echt super goedkoop zijn, ergens waar je 50% kan afdingen daar klopt sowieso iets niet.

Geplaatst op 29 oktober 2019

Beste meneer Vos,

Het is inderdaad heel erg jammer dat u al dit ongemak heeft moeten ervaren. Uiteraard is het altijd ons doel om eventuele service aan een keuken zo snel mogelijk op te lossen. In uw situatie heeft dit helaas langer geduurd dan u, maar ook wij ons dit wensen. Hiervoor onze excuses.
Vanuit onze klantenservice zijn we uiteindelijk gelukkig met u tot overeenstemming gekomen.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent



Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 24 oktober 2019

keuken

Bij Keukenconcurrent denken ze echt met je mee.
De keuken was helemaal op maat getekend op bouwtekening. Bouwtekening klopte niet helemaal na het inmeten waarop de verkoper (Koos de Koning) zelf aan de slag is gegaan zodat toch alles wat wij op onze wensenlijst hadden staan, in de nieuwe keuken kon.
Toen wij voor de laatste keer bij keukenconcurrent kwamen, had Koos de Koning al een tekening gemaakt!

Voor die keuken zijn we ook gegaan!

Geplaatst op 24 oktober 2019

Beste mevrouw,

Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe keuken. Super leuk dat u hiervoor bent geslaagd bij KeukenConcurrent.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 24 oktober 2019

Super slechte levering en plaatsing en geen begrip en niet klantgericht!

Wij hebben vorig jaar in oktober onze keuken gekocht bij Keukenconcurrent. Deze keuken is in mei dit jaar geplaatst. We waren tevreden met de service van de medewerker bij Keukenconcurrent, maar we zijn zeer ontevreden over de levering en plaatsing van de keuken. Keukenconcurrent moest vijf keer langskomen om het een en ander te corrigeren. Het ging om het herstellen van grove fouten die niet hadden moeten gebeuren. Te denken valt aan: ontbrekende ventilatiegat voor de koelkast, twee keer een verkeerde stol geleverd en gemonteerd, lades die niet goed sloten, timelight van mijn vaatwasser die niet goed projecteerde op de grond en dergelijke. Uiteindelijk hebben we om Keukenconcurrent te kunnen verwelkomen, voor het herstellen van de grove fouten, extra verlofuren moeten kopen. Dit is dus ten koste gegaan van onze portemonnee. Ik heb Keukenconcurrent gevraagd om een schadevergoeding, maar ze kwamen met een belachelijk voorstel, namelijk een waardebon van Woonexpress te waarde van eerst € 100,- en later van € 200,- terwijl onze schade ruim € 1.500,- is. Wij doen nooit aankopen bij de Woonexpress, dus een waardebon was voor ons niet interessant. Omdat wij geen vervelende rechtelijke procedures aan wilden gaan, hebben wij Keukenconcurrent meegedeeld akkoord te gaan met € 200,00, mits dit geen waardebon is maar een terugbetaling. Ik kreeg als antwoord van Keukenconcurrent terug dat ze wel willen betalen, maar dan slechts € 100,00. Super slechte service! Totaal geen klantenbegrip! Zo niet klantvriendelijk. Ze onderhandelen voor € 100,- terwijl ze duizenden euro’s van ons hebben ontvangen. Alles wat gebeurd is is door hun toedoen gebeurd en dan word je zo behandeld. Heel vervelend!
Ik ben tevreden met mijn keuken, maar dat is omdat ik vier maanden zelf heb moeten najagen. Als je een dure keuken koopt, mag je wel wat service en klantvriendelijkheid verwachten. Ik ben totaal niet tevreden over de service en klantvriendelijkheid van Keukenconcurrent! Iedereen die opzoek is naar een nieuwe keuken: Vermijd Keukenconcurrent! Je denkt dat je je keuken hebt betaald, maar zal altijd kampen met kosten die ten koste gaan van je eigen portemonnee.

Geplaatst op 31 oktober 2019

Beste meneer Acar,

Het is natuurlijk ontzettend vervelend dat het servicetraject op uw keuken niet verlopen is zoals u en wij graag hadden gezien. Graag gaan we dit intern bespreken en nemen we persoonlijk contact met u op om te kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent
_________________________________________________________________________________
31-10-2019

Beste meneer Acar,

Inmiddels hebben we contact met u gehad over uw klacht en zijn we in overleg met u tot een oplossing gekomen in de vorm van een tegemoetkoming.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 23 oktober 2019

landelijke keuken geplaatst

ik had zelf al een tekening gemaakt van de gehele keuken .zodat in de winkel het verder uitgewerkt kon worden en verbeteringen konden worden gemaakt
de keuken is zeer goed uitgewerkt door de verkoper
je wordt goed op de hoogte gehouden van aanpassingen die in het proces van de keuken gemaakt worden.
Levering was goed en had geen beschadigingen aan de keuken
De monteurs waren zeer bekwaam, gaven goede adviezen
enigste minpunt is de hoeveelheid afval die je zelf moet wegbrengen. Dit word niet in de winkel medegedeeld en van de monteur hoorde we dat je er zelfs 150 euro voor moet betalen als je het wil laten afvoeren.

Geplaatst op 24 oktober 2019

Beste meneer/mevrouw Hartog,

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw nieuwe keuken. Er blijft inderdaad aardig wat afval over na het monteren van een nieuwe keuken. De monteurs dienen dit netjes te scheiden voor u, helaas is meenemen voor hen geen optie. Monteurs vertrekken vanuit huis om een keuken te gaan monteren en rijden na het plaatsen van een keuken ook weer naar huis, ze komen niet bij een depot of magazijn om het afval te deponeren. Vandaar dat er kosten verbonden zijn aan het afvoeren daar hier speciaal een koerier voor dient te rijden. Uiteraard hadden wij u wel deze optie moeten aanbieden tijdens het verkoopgesprek en zullen dit met uw adviseur bespreken, zodat in de toekomst voorkomen kan worden dat klanten hier niet van op de hoogte zijn.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 23 oktober 2019

keuken kan niet tegen vocht?

voor mij nooit geen keuken meer bij keukenconcurrent, in december 2018 de keuken besteld.
op afspraak geleverd in Mei tot 3 keer aan toe de verkeerde kleur plinten geleverd (de keuken is wit) september de goede.
Na 3 weken dat de keuken stond begint het aanrechtblad uit te zetten! boven de vaatwasser,keukenconcurrent heeft verschillende oorzaken genoemd waar dit door komt? (het blad kan niet tegen vocht) en nu een scheur in de spoelbak? zo klaar mee! voor mij nooit meer keukenconcurrent!!!!

Fam Pronk

Geplaatst op 31 oktober 2019

Beste meneer/mevrouw Pronk,

Wat spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over KeukenConcurrent. Graag nemen we persoonlijk contact met u op nav uw review.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent
_______________________________________________________________
31-10-2019

Beste meneer/mevrouw Pronk,

Vanuit onze klantenservice is er reeds eerder contact met u geweest over uw klacht. Ons standpunt met betrekking tot het uitzetten van het blad is u hierbij toegelicht. Daarnaast staat er een nieuwe spoelbak in bestelling voor u en hierover is u een mail gestuurd ivm de planning van de levering hiervan. Graag vernemen we hierop uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 23 oktober 2019

Alles is goed verlopen

Alles is goed verlopen, alles perfeckt

Geplaatst op 23 oktober 2019

Beste meneer/mevrouw Bauerhuit,

Fijn dat u nu lekker kunt gaan genieten van uw nieuwe keuken. Dank u voor het in ons gestelde vertrouwen.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 23 oktober 2019

wij zijn goed behandeld en de afspraken nagekomen

Wij zijn goed behandeld en de afspraken na gekomen

Geplaatst op 23 oktober 2019

Beste meneer/mevrouw Wetering,

Zoals u van KeukenConcurrent kan en mag verwachten natuurlijk! Dank u voor het delen van uw positieve ervaring.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 23 oktober 2019

nemen de tijd en er word alles netje…

nemen de tijd en er word alles netje uitgelegd en uitgetekend .
top

Geplaatst op 23 oktober 2019

Beste Henny,

Een Top beoordeling met 5 sterren, daar zijn we echt heel blij mee! Dank je wel hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 23 oktober 2019

Mijn zeer positieve ervaring is…

Mijn zeer positieve ervaring is omschreven in de review die reeds is geplaatst!

Geplaatst op 23 oktober 2019

Beste Hans,

Wederom bedankt voor je positieve review!

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 22 oktober 2019

Prettige / vlotte / duidelijke verkoop…

Prettige / vlotte / duidelijke verkoop organisatie met daarnaast een prima klantenservice , welke direct inspeelde op gemelde beschadigingen / incomplete afgeleverde goederen en hiervan dezelfde dag nog een bevestiging stuurde met de gemaakte afspraken ( oplossingen ) Ook antwoorden op wat technische ( installeren) vragen werden binnen 1 a 2 dagen beantwoord.
Voor ons , zoals een vorige aanschaf bij Mandemakers weer een goede ervaring .

Geplaatst op 22 oktober 2019

Beste meneer/mevrouw Vinkestein,

Het is al vervelend genoeg als iets niet in orde is aan uw nieuwe keuken. Fijn dat we u duidelijk konden informeren over de stand van zaken omtrent de oplossing.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 22 oktober 2019

Wij zijn zeer tevreden over zijn geheel…

Wij zijn zeer tevreden over zijn geheel .van het begin tot aan bezorging van de keuken.zeer professioneel en bekwaam personeel zijn heel erg blij met de keuken.

Geplaatst op 22 oktober 2019

Beste meneer/mevrouw Stevens,

Dat vinden we super leuk om te horen, dank u voor het delen van uw ervaring!

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 22 oktober 2019

De bezorging van de keuken verliep…

De bezorging van de keuken verliep netjes en snel , werd van te voren even gebeid . Het monteren verliep ook oké en professioneel ! Wat jammer was maar daar kon de monteur niks aan doen was dat mijn plasma filter niet op de afzuigkap bleek te passen dus ik heb hals over kop een nieuwe moeten bestellen . Dit is misgegaan bij de verkoop en advies . Maar jullie hebben dat ook netjes opgelost op de dag zelf want ik mocht meteen een andere bestellen die wel past . Dat duurt wel 4 tot 6 weken heb ik begrepen , ik dacht die is er binnen 2 weken wel maar goed het is niet anders . Verder is de keuken een plaatje heel blij mee .

Geplaatst op 22 oktober 2019

Beste meneer/mevrouw Van Der Veen,

Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met uw nieuwe keuken! We gaan uiteraard zorgen dat het filter zo snel mogelijk uw kant op komt zodat u optimaal kunt genieten van uw nieuwe keuken.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 22 oktober 2019

Top service!

Top service!

Geplaatst op 22 oktober 2019

Beste meneer,

Wat leuk dat u ons heeft beoordeelt met 5 sterren, dat vinden we super om te horen!

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 22 oktober 2019

Prima keukens voor een prima prijs

Prima keukens voor een prima prijs

Geplaatst op 22 oktober 2019

Beste meneer/mevrouw van Sambeek,

Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent over de aankoop van uw nieuwe keuken. Leuk dat u hiervoor bent geslaagd bij KeukenConcurrent!

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Terug
Sluiten
×