Ontdek meer met onze gratis magazine
Augue hendrerit egestas. consequat feugiat pellentesque Suspendisse ac. bibendum pharetra dolor, posuere massa Cras. lobortis et, congue quam nulla Donec sagittis. eu elementum Sed egestas interdum. velit lectus dictum, rutrum viverra justo quis. porttitor quis, leo ex diam, in Nullam urna. Etiam tincidunt ac nisl semper, egestas purus. amet risus, malesuada non Integer sit fermentum. Praesent tempus malesuada.
Ontdek meer met onze gratis magazine
Augue hendrerit egestas. consequat feugiat pellentesque Suspendisse ac. bibendum pharetra dolor, posuere massa Cras. lobortis et, congue quam nulla Donec sagittis.
Omdat KeukenConcurrent zoveel keuze biedt, komen we overal en bij iedereen. Ook bekende Nederlanders weten ons te vinden. Ze zijn heel erg blij met met manier waarop ze geadviseerd werden en hoe hun keukens uiteindelijk geworden zijn. In dit magazine laten ons binnenkijken in hun nieuwe keuken.
KeukenConcurrent volgt de laatste trends. Zo kun je dus een hypermoderne keuken, zoals je die ziet in de woonbladen, kopen voor de allerlaagste prijs!
Technische oplossing gerichte verkoper
Gerard
Service was gewoon top
Van Der Looij
Vriendelijk, en behulpzaam.
Theunissen
Ondanks noodzakelijke aanpassingen een goede oplossing met een nette prijs.
Kees Jongenelen
Wij als klant van De Keukenconcurrent willen hierbij delen zeer tevreden te zijn over het gehele proces gedurende de aanschaf tot aan de oplevering vandaag van onze keuken in Breda. Uitzonderlijke dank aan Remon Hopstaken voor zijn geduld, inzet en accuratesse. Daarna was het afbreken van de keuken keurig verlopen, ze werkten erg netjes en snel. Tot slot de altijd vrolijke Kevin en collega's waar ik even de naam vergeten ben, die heel netjes en keurig gewerkt hebben. Chapeau. We gaan nu genieten van onze nieuwe keuken. Dank jullie wel.
Joost Willemsen
Keuken is 7 november geleverd en hebben deze zelf geïnstalleerd.
Rianne
Keukenconcurrent wil eventuele manco´s binnen 5 werkdagen weten, maar daarna nemen ze zelf minstens 3 maanden!!!!! de tijd om e.e.a. op te lossen. Al die tijd kun je de keuken niet gebruiken, schandalig!
Het granieten werkblad van onze U keuken was te kort, aan beide zijden zit een kier van ca 1,5 cm. We hebben voorgesteld om hier een opstaande rand te plaatsen, dit zou de makkelijkste en goedkoopste manier zijn om het op te lossen. Volgens KC is het blad is uitgeleverd volgens tekening en hebben ze 0,5cm speling, dus als we het op willen lossen konden ze wel een offerte maken.
We zijn dan al zo'n 2 weken na levering.
Het inmeetrapport er nog maar eens bij gepakt en de keuken nagemeten, dit bleek helaas niet overeen te komen.
Als een dergelijke keuken met een natuurstenen blad zo nauw steekt moet je daar als verkopende partij toch betere voorlichting over geven.
We hebben tevens een aparte grote koelkast en diepvries.
De grepen hebben we in het midden zitten. Dit stond ook zo in de winkel opgesteld en ook bij Mandemakers en KeukenKampioen in vele presentaties. Vonden we ook mooi dan was de hele keuken in symmetrie (overal greep in het midden), dus ook zo besteld.
Nou grote afrader, zeker met een koelkast en diepvries van 178cm.
De apparaten staan nog niet aan of je moet de deur al met 2 handen openen waarbij je front ziet krommen. Je kunt wel raden hoe dit zal gaan als ze vacuüm trekken en een poosje in gebruik zijn.
Verder een kras op de onderzijde van de glasplaat van onze inductie en nog wat fronten die anders uitgeleverd zijn dan dat op de tekening stond.
Bijna 2 weken moeten wachten, toen zelf maar weer de telefoon gepakt om te vragen wat de status was.
O sorry, is nog niet in behandeling genomen.
Werd teruggebeld en uiteindelijk bleek inderdaad dat de maten niet overeen kwamen dus werd voorgesteld om 1 gedeelte blad te vervangen. Ehmmm, nou die rand is voor ons in principe wel voldoende, is makkelijkste en goedkoopste oplossing anders moet de halve keuken weer uit elkaar.
Kookplaat is naar fabrikant door gezet en de fronten met verzoek om deze dan toch naar de kant te verplaatsen waar de deur open gaat werd ik naar de winkel verwezen. Die stuurde me weer terug naar de klantenservice. Ze hadden daar nog nooit gehoord dat het niet goed ging met fronten waar de greep in het midden zat. Kracht maal arm, dan snap je dat het niet goed gaat.
Zo waren er nog een x aantal punten met fronten.
Eerst volgende mogelijkheid om in te laten meten voor achterwand is 22 januari!
Daarna moet het nog op maat gemaakt worden en er in gemaakt.
De kookplaat moeten we nog op reactie van leverancier wachten en de andere fronten kunnen ook pas na 22 januari geleverd worden.
Schandalig dat je zo lang moet wachten op uitlevering van toch zulke standaard producten.
Een keuken verkopen kan in een paar tellen, maar zaken oplossen duur eeuwen.
En al die tijd kun je de keuken niet in gebruik nemen.
Wil je service en een beetje nette klantenservice dan zou ik KeukenConcurrent niet aanraden.
Beste Rianne,
Wat spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent, dat is natuurlijk nooit onze intentie. We pakken uw klacht graag op en komen hier via de klantenservice of deze weg bij u op terug.
Met vriendelijke groet,
Inge van Dam - KeukenConcurrent
Van begin tot eind heb ik het gevoel gehad dat de klant centraal staat. Er werd geluisterd en meegedacht.
Familie Reijnier
Wij zijn geholpen door Ramon van de vestiging Duiven en heeft net zolang zitten puzzelen met ons om ons de gewenst keuken te geven.
Beste meneer/mevrouw Reijnier,
Dank je voor de mooie complimenten aan het adres van mijn collega. Leuk dat wij je nieuwe keuken mogen verzorgen!
Met vriendelijke groet,
Inge van Dam - KeukenConcurrent
we zijn netjes geholpen met het kiezen van de keuken en hebben goed advies gehad van wat de mogelijk hedden was en de montage is zeer goed verlopen de monteurs zijn vriendelijk en hebben alles zorgvuldig gemonteerd
Weening
Beste meneer/mevrouw Weening,
Dank je voor de mooie complimenten, fijn om te lezen dat wij je zo goed van dienst konden en mochten zijn.
Met vriendelijke groet,
Inge van Dam - KeukenConcurrent
Duidelijk. Kwam zelf aan met allerlei mogelijkheden en/oplossingen.
Eil
Beste meneer/mevrouw,
Dank je voor het delen van je positieve ervaring, fijn om te horen dat je zo tevreden bent.
Met vriendelijke groet,
Inge van Dam - KeukenConcurrent
Alles klopt zover. Afspraken worden nagekomen. Keuken is nog niet geplaatst maar onze vorige ervaring was goed.
gertieis
Beste meneer/mevrouw,
Wij gaan zorgen dat je straks lekker kunt genieten van je nieuwe keuken, leuk dat wij deze voor je mogen verzorgen.
Met vriendelijke groet,
Inge van Dam - KeukenConcurrent
Duidelijke afspraken gemaakt en nagekomen, werd netjes geïnformeerd over alles.
Boer
Levering en montage door vriendelijke en vakbekwame mensen uitgevoerd.
En het ziet er top uit, erg tevreden.
Beste meneer/mevrouw Boer,
Dat vinden we fijn om te horen en daar doen we het allemaal voor, tevreden klanten! Geniet lekker van je nieuwe keuken.
Met vriendelijke groet,
Inge van Dam - KeukenConcurrent
Very good customer experience overall. The customer support team was quite supportive and responsive throughout the process. The assembly team was very professional and took their time to explain everything and answer all the questions.
Pankaj Singh
Dear Pankaj,
How nice that my colleagues could and were able to serve you so well and answer all your questions!
With kind regards,
Inge van Dam - KeukenConcurrent
Van begin tot eind super geholpen. Het bestellen ging vlot, leveren liep volgens planning en montage was super. Enkel de man die kwam meten was een beetje apart. Ook heeft hij 1 cm abuis gemeten waardoor we een muur langer moesten maken maar achteraf niet nodig was, dit was hem vooraf verteld door onze timmerman, echter moest de muur een cm langer anders zou de keuken niet gezet worden.
Cindy Frijters
Beste Cindy,
Dat is een vervelende situatie geweest indien u hier nog vragen over heeft kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Wij wensen u heel veel kook plezier toe in uw nieuwe keuken.
Met vriendelijke groet,
Inge van Dam - KeukenConcurrent
Goed geholpen en goed advies
Lentink
Beste meneer/mevrouw Lentink,
Zoals je kan en mag verwachten bij KeukenConcurrent! Dank je voor deze positieve 4 sterren review.
Met vriendelijke groet,
Inge van Dam - KeukenConcurrent
wij zijn netjes en vriendelijk geholpen door daan de manager in alexandrium Rotterdam
jager
helemaal goed.
Beste meneer/mevrouw Jager,
Dank je voor het delen van je positieve ervaring, super om te horen dat wij je zo goed van dienst konden en mochten zijn.
Met vriendelijke groet,
Inge van Dam - KeukenConcurrent