Nieuwe keuken kopen? Lees de ervaring met KeukenConcurrent
Klantervaring kopen nieuwe keuken
Zoeken

KeukenConcurrent beoordelingen

U tevreden, wij tevreden

Keukenconcurrent is de snelst groeiende keukenketen van Nederland

Bij KeukenConcurrent maken we ons hard voor kwaliteitskeukens tegen een betaalbare prijs. Gegarandeerd de laagste prijs van Nederland zelfs.

Dat kan omdat we met meer dan 40 showrooms groot kunnen inkopen. Iets waar u direct van profiteert. Lees hier hoe anderen hun aankoop bij KeukenConcurrent hebben ervaren.

Wij nodigen onze klanten uit om hier hun ervaring te delen.

Weten wat uw nieuwe keuken kost bij ons?

Klik hier om te starten

* Geheel gratis en direct een prijs

GratisMagazine

  • Blader door onze collectie keukens
  • 57x tips over keukenopstellingen
  • Inspiratie gegarandeerd: Al 52.970x aangevraagd!
Ervaringen en reviews van onze klanten

Klanten geven ons een:

8.6
Uit 5011 beoordelingen

Keukenconcurrent is de snelst groeiende keukenketen van Nederland. Deel uw ervaringen! Wij stellende mening van onze klanten op prijs. 

Gegarandeerd echte klant meningen!
Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 22 augustus 2019

Zwaar teleurgesteld!!!!!!

Afgelopen 16 mei is er bij ons een nieuwe keuken geplaatst. Vanaf de aankoop tot de levering en plaatsing erg tevreden.
Echter kwamen we 29juli j.l. 's avonds erachter dat onze inbouw koelkast van Candy niet meer koelde.
De volgende ochtend direct de klantenservice van de Candy gebeld zoals in de papieren stond. Die was niet bereikbaar. Daarna direct de klantenservice van de Keukenconcurrent gebeld. Zij gaven aan direct een melding te maken bij Candy, dit omdat ik aangegeven had tijdens het telefoongesprek dat we 3 augustus op vakantie gingen voor 2 weken. De klantenservice van de keukenconcurrent gaf aan dit door te geven aan Candy zodat zij voor 3 augustus bij ons langs zouden komen.
1 augustus nog geen telefoon gehad wanneer de monteur langs zou komen dus weer met de klantenservice van Candy gebeld. Nadat ik een antwoordapparaat kreeg te horen met een keuzemenu wat niet te verstaan was op de gok een keuze gemaakt om vervolgens na eindeloos wachten te horen te krijgen in het Engels dat ik 5 min moest wachten en vervolgens ingesprektoon kreeg. Dit herhaalde zich 4x waarop ik het zat werd en de keukenconcurrent heb gebeld. Zij zouden de melding doorgeven aan de klantenservice van Candy en er zou zsm contact met mij opgenomen worden.
2 augustus nog niks gehoord en het hele verhaal van 1 augustus herhaalde zich tot ik uiteindelijk aan het eind van de middag een belletje kreeg dat 3 augustus de monteur langs zou komen. Sorry? Ik heb toch aangegeven dat we dan op vakantie gaan??
Ja sorry mevrouw, dan wordt het na uw vakantie. Nou ja, dat moet dan maar.
Ondertussen had ik nog contact opgenomen met de keukenconcurrent om duidelijk te maken dat ik geen genoegen zou nemen met een reparatie van de koelkast omdat deze nog maar 2 maanden oud was en een nieuwe wilde. Of dit zou lukken kon de keukenconcurrent niet zeggen maar hij zou diezelfde dag laten weten Hoe en wat.
Ondertussen stond er een monteur ingepland voor 19 augustus. Direct heb ik aangegeven dat de koelkast vóór 23 augustus gemaakt cq vervangen moet zijn omdat ik dan mijn 40ste verjaardag vier.
Woensdag 7 augustus heb ik zelf maar eens contact met de keukenconcurrent proberen op te nemen om te vragen of meneer al wist wanneer er duidelijk zou worden of we idd een nieuwe koelkast zouden krijgen. Helaas is het mij vorige week dinsdag 13 augustus pas gelukt telefonisch contact te krijgen met de keukenconcurrent maar meneer kon niet vertellen of we een nieuwe koelkast kregen maar ik zou het dezelfde dag, uiterlijk woensdagochtend 14 augustus horen.
Woensdag weer gebeld maar meneer wist nog steeds niks. Donderdag 15 augustus kreeg ik een sms dat maandag 19 augustus tussen 9 en 12 de monteur zou komen om de koelkast te repareren. Direct naar dat nummer gebeld en aangegeven dat ik een nieuwe wil omdat deze pas 2mnd oud is en ik daar geen vertrouwen meer in heb en klaar ben met alle gezeur.
Hierover kon zij geen uitsluitsel geven.
Maandagochtend heeft het een half uur geduurd tot de monteur zei dat we een nieuwe koelkast krijgen omdat deze niet meer te maken is.
De monteur vertrok en kwart voor 11 kreeg ik telefoon van het hoofdkantoor uit Waalwijk dat ik voor vrijdag een nieuwe geïnstalleerde koelkast zou hebben staan en dat hetzelfde model koelkast op voorraad was als degene die kapot is gegaan.
Ik zou zsm horen wanneer de koelkast bezorgd en geplaatst zou worden.
Woensdagmiddag 21 augustus om 13:30h weer begonnen met bellen omdat we nog steeds niks gehoord hadden.
Het hele verhaal aan 7 verschillende mensen verteld en ze gingen ervoor zorgen dat ik gistermiddag te horen zou krijgen of de koelkast vandaag bezorgd en geïnstalleerd zou worden. Ze konden echter niet zeggen of de koelkast op voorraad was dus konden we wel een koelkast van een klant krijgen die dan in de woonkamer werd gezet en dan moesten we wachten tot de goede koelkast er zou zijn. Hierop ben ik laaiend geworden en ben echt uit mijn plaat gegaan en duidelijk aangegeven: wát er nu ook gebeurd, al moet het jullie bakken geld kosten, nú ga ik op mijn strepen staan, morgen staat er een nieuwe koelkast geïnstalleerd en wel, hoe je het doet en wat daarvoor nodig is boeit me niet, maar nú ben ik er klaar mee!!! Alle begrip en we gaan ons best doen en u hoort van ons. 2.5h later nog steeds niks duidelijk. Eind van de middag wéér gebeld en wéér van het kastje naar de muur gestuurd. Candy wist niet dat er een nieuwe koelkast moest komen, de bezorger had geen contact met ons opgenomen, de bezorger had geen order, er werd een andere bezorger gecontacteerd en die zou volgende week dinsdag of woensdag dan een koelkast komen brengen, candy werkt maar met 1 bezorger dus een andere bezorger kan niet gecontacteerd worden want die is er niet, en zo nog vele smoezen verder!
De meneer van de keukenconcurrent veenendaal zou het inmiddels doorgegeven hebben aan de man die boven de regiomanager staat en die zou mij vanochtend bellen.
Vanochtend nog steeds geen duidelijkheid wanneer de nieuwe koelkast geleverd zou worden. Rond 10h is mijn man gaan bellen omdat ik aan het werk was. Hij vertelde mij dat er vandaag een koelkast geleverd zou worden als we genoegen zouden nemen met een ouder model en een deurvak minder want het model wat wij hadden is niet leverbaar en wordt waarschijnlijk ook niet meer geleverd.
Hij belde mij en we hebben besloten om dan maar hiermee akkoord te gaan. Uiteraard wel met de voorwaarde dat minimaal het verschil terugbetaald zou worden en vandaag de koelkast geïnstalleerd zou worden. Dat konden ze niet garanderen maar er zou in elk geval een koelkast bezorgd worden en we zouden nog horen hoe laat. Kwart over 12 wisten we nog niks dus heb ik hoofdkantoor Waalwijk weer gebeld toen ik thuis kwam van mijn werk. Die dame vertelde mij dat de koerier onderweg was en zou bellen hoe laat hij er zou zijn en zodra er een monteur zich zou melden die klaar was zouden we gebeld worden dat die monteur onze kant uit zou komen.
Kwart voor 2 stond er zonder telefoontje vooraf een koerier op de stoep met de nieuwe koelkast. Nou, sjonge jonge, het 1e hobbeltje is genomen.
De koerier zette de koelkast in doos in de deuropening van de woonkamer en vertrok want installeren deed hij niet. Nee dat wisten we al.
Weer Waalwijk gebeld met de vraag wanneer de koelkast geïnstalleerd zou worden. Ja mevrouw, daar bel ik u zo over terug. 20min daarna telefoon dat morgenochtend de koelkast geïnstalleerd zou worden want er waren echt geen monteurs in de buurt dus nee vandaag kon echt niet.
Ik gaf aan, dan hebben we toch een probleem want we hebben 2 honden en die blijven 's nachts in de woonkamer maar de deur kan nu niet dicht. Ik kan de koelkast niet uit de deuropening halen omdat hij te zwaar is en mijn man is aan zijn schouder geopereerd en kan het dus ook niet.
Okay mevrouw, ik bel u zo terug. 20 min later telefoon, er komt eind van de middag een monteur de koelkast verplaatsen en morgen tussen half 8 en 12 wordt de koelkast door een andere monteur geïnstalleerd. Nou ja, dat moet dan maar.
Komt er rond half 4 een monteur die zegt 5 min bij ons vandaan aan het werk te zijn. Sorry?????? Er was écht géén monteur bij ons in de buurt??? Deze monteur vertelde dat ze met een heel koppel op 5 min afstand van ons aan het werk zijn. Is er dan niet 1 van die monteurs die even 20min hier de koelkast kan installeren?????

Nee helaas, écht niet. U begrijpt dat ik dit hoogst bijzonder vind en dat dit niet alleen bij dit bericht zal blijven. Hier gaat ruchtbaarheid aan gegeven worden bij TROS Radar en wel over 10 min.

Groet H. Van Mourik

Geplaatst op 22 augustus 2019

Beste meneer van Mourik,

Wij betreuren ten zeerste dat het servicetraject mbt uw koelkast niet verloopt zoals u en wij wensen, hiervoor bieden wij onze welgemeende excuses aan. Morgenvroeg nemen wij contact met u op om uw klacht met u te bespreken.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 22 augustus 2019

Wij zijn erg blij met onze keuken…

Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken. Wat wij als heel prettig hebben ervaren is allereerst de verkoopadviseur Rob Terlage. Hij heeft echt goed naar onze wensen geluisterd en heeft het maximale voor ons gezocht en binnen budget. Ook kwam hij zelf met verrassende suggesties en heeft hij alle tijd voor ons genomen. De Quooker doet het nog niet feilloos, omdat de waterdruk te hoog is, maar dit is gelijk opgepakt. De mensen die de keuken hebben bezorgd en gemonteerd waren vriendelijk en alles werd netjes overlegd. Wij zijn over het gehele traject zeer tevreden.

Geplaatst op 22 augustus 2019

Beste mevrouw Weijer,

Wat een positieve beoordeling over mijn collega's. Ze zullen deze vol trots lezen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Veel kookplezier gewenst.

Met vriendelijke groet,

Stephan Smeets - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 21 augustus 2019

Prima geholpen de verkoper had alle…

Prima geholpen de verkoper had alle tijd voor ons en was erg duidelijk ook in zijn advies.

Geplaatst op 21 augustus 2019

Beste meneer Denee,

Uw beoordeling wordt zeer gewaardeerd, bedankt! Wij wensen u alvast veel kookplezier.

Met vriendelijke groet,

Stephan Smeets - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 21 augustus 2019

Wij zijn erg goed geholpen en de…

Wij zijn erg goed geholpen en de verkoopadviseur nam echt de tijd voor om ons te helpen.

Geplaatst op 21 augustus 2019

Beste meneer/mevrouw Delcour,

Dank u wel voor deze fijne beoordeling, wij zijn hier erg blij mee!

Met vriendelijke groet,

Stephan Smeets - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 21 augustus 2019

Goed en eerlijk advies van Bas

Bes van Woensel heeft ons een heel goed en eerlijk advies gegeven. Hij heeft veel kennis en heeft samen met ons een mooi keuken samengesteld.

Geplaatst op 21 augustus 2019

Beste meneer Van Dijk,

Bedankt voor uw positieve woorden over onze collega Bas, wij zullen uw review doorgeven! Veel plezier met uw nieuwe mooie keuken!

Met vriendelijke groet,

Stephan Smeets - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 20 augustus 2019

In de winkel top, aftersales dramatisch

Ordernummer; 20320008324

Tot aan de plaatsing was onze ervaring top. Eind juli 2019 is bij ons de keuken geplaatst. Echter werd na de plaatsing duidelijk dat een voeg in het blad gescheurd was en dat was vergeten om de plinten op de juiste hoogte af te zagen door de installateur waardoor deze niet onder de keuken passen.

Dit aangegeven bij de klantenservice van KeukenConcurrent waar ons werd verteld dat men 23 september langs zou komen om het op te lossen (1,5 maand na de melding!). Zelf na herhaaldelijk contact met de klantenservice bleef men aangeven dat ze dit niet als spoed zien, het spijtig vinden dat door hun toedoen de keuken niet afgemaakt kan worden, maar dat ze niet eerder langs willen komen.

Nu verwachten we niet dat men een dag na de melding al op de stoep staat, maar een wachttijd van 6 - 7 weken om eigen fouten op te lossen is wat ons betreft echt te gek voor woorden. Maar men wil helaas ook niet meewerken aan alternatieve oplossingen.

Ervaring was goed, maar na de correspondentie met de klantenservice is de afdronk van de aftersales erg bitter.

Geplaatst op 22 augustus 2019

Beste meneer/mevrouw Leppers,

Wij betreuren het dat de service op uw keuken niet naar tevredenheid werd opgelost. Ik heb vernomen dat u reeds contact heeft gehad met mijn collega van de klantenservice en dat uw afspraak is verzet naar 27 augustus. Fijn dat we de afspraak voor u konden vervroegen. Indien u nog vragen heeft vernemen we dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 20 augustus 2019

Keuken

Zeer correct en neemt de tijd voor de klant super

Geplaatst op 20 augustus 2019

Beste meneer/mevrouw Berends,

Dank u voor het delen van uw positieve 5 sterren review, leuk om te horen dat u zo tevreden bent.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 19 augustus 2019

Levering en montage zonder problemen

Levering en montage zonder problemen. Meedenken in oplossingen bij aankoop. Vakman die keuken heeft geplaatst.

Geplaatst op 19 augustus 2019

Beste meneer,

Uw woorden maken ons meer dan trots! Dank u wel voor uw mooie, positieve terugkoppeling.

Met vriendelijke groet,

Jody Peels - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 19 augustus 2019

Prima service en advies

Prima service en advies, keurig volgens afspraak foutloos geleverd !

Geplaatst op 19 augustus 2019

Beste meneer,

Dank u wel voor het mooie compliment! Wij horen natuurlijk graag dat de service advies en levering fijn zijn verlopen.

Met vriendelijke groet,

Jody Peels - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 19 augustus 2019

Ik ben enorm goed geholpen door Pascal…

Ik ben enorm goed geholpen door Pascal in hulst! Er werd geluisterd naar wat ik wilde, en mijn budget werd ook in de gaten gehouden! Top service!!!

Geplaatst op 19 augustus 2019

Beste mevrouw,

Top service, daar doen wij het voor! Geniet alvast van de voorpret.

Met vriendelijke groet,

Jody Peels - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 19 augustus 2019

Een aanrader voor iedereen die een…

Een aanrader voor iedereen die een nieuwe keuken wil hebben.

Geplaatst op 19 augustus 2019

Beste meneer/mevrouw Wolters,

Dank u voor uw aanbeveling dat vinden we super leuk om te horen!
Wij wensen u heel veel plezier toe met uw nieuwe keuken.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 19 augustus 2019

Wij moeten de keuken nog krijg maar tot nu toe zeer tervreden.

Wij moeten de keuken nog krijg maar zeer tevreden over de begeleiding tot nu toe.Wij moeten er nog even op wachten tot we hem krijgen we kijken er erg naar uit en hopen na plaatsing 5 sterren te kunnen geven.

Geplaatst op 19 augustus 2019

Beste meneer/mevrouw,

Wij gaan er voor zorgen dat u straks heerlijk kunt gaan genieten van uw nieuwe keuken. Dank u voor het in KeukenConcurrent gestelde vertrouwen!

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 18 augustus 2019

Dit bedrijf is zeker aan te bevelen…

Dit bedrijf is zeker aan te bevelen goed geholpen goede uitleg , de verkoper is op de hoogte van zijn producten .

Geplaatst op 18 augustus 2019

Beste mevrouw Wijnberg,

Wat leuk dat u KeukenConcurrent aanbeveelt. Dat horen wij erg graag. Dank u wel voor uw mooie review en alvast veel kookplezier gewenst.

Met vriendelijke groet,

Nicole Post - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 18 augustus 2019

Goed geholpen

Goed geholpen

Geplaatst op 18 augustus 2019

Beste meneer / mevrouw Yildirim,

Hartelijk bedankt voor uw 5 sterren beoordeling.

Met vriendelijke groet,

Nicole Post - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 18 augustus 2019

Erg aardige adviseur

Erg aardige adviseur, niet opdringerig, heel behulpzaam

Geplaatst op 18 augustus 2019

Beste meneer / mevrouw Middendorp,

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over de adviseur.
Dank u wel voor het delen van uw ervaring.

Met vriendelijke groet,

Nicole Post - KeukenConcurrent

  • <
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • >
Terug
Sluiten
×