KeukenConcurrent beoordelingen

U tevreden, wij tevreden

Keukenconcurrent is de snelst groeiende keukenketen van Nederland

Bij KeukenConcurrent maken we ons hard voor kwaliteitskeukens tegen een betaalbare prijs. Gegarandeerd de laagste prijs van Nederland zelfs.

Dat kan omdat we met meer dan 40 showrooms groot kunnen inkopen. Iets waar u direct van profiteert. Lees hier hoe anderen hun aankoop bij KeukenConcurrent hebben ervaren.

Wij nodigen onze klanten uit om hier hun ervaring te delen.

Weten wat uw nieuwe keuken kost bij ons?

* Geheel gratis en direct een prijs

GratisMagazine

  • Blader door onze collectie keukens
  • 57x tips over keukenopstellingen
  • Inspiratie gegarandeerd: Al 52.970x aangevraagd!
Ervaringen en reviews van onze klanten

Klanten geven ons een:

8.6
Uit 7387 beoordelingen

Keukenconcurrent is de snelst groeiende keukenketen van Nederland. Deel uw ervaringen! Wij stellende mening van onze klanten op prijs. 

Gegarandeerd echte klant meningen!
Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 02 augustus 2021

In maart 2021 de keuken besteld

In maart 2021 de keuken besteld. Deze is afgelopen donderdag geleverd en zaterdag gemonteerd. Nu bleek dat de afzuigkap niet geleverd was. We hebben vanmorgen gebeld met het hoofdkantoor en nu blijkt dat deze helemaal niet besteld is, terwijl die wel op onze orderbevestiging staat! Hoofdkantoor kan er niks aan doen zeggen ze, maar wij toch ook niet?? En het kan langer duren door vakantie?? Dat is niet ons probleem, wij willen de afzuigkap binnen nu en twee weken hebben. Een compensatie zou niet misplaatst zijn, aangezien jullie de afzuigkap niet besteld hebben!
Montage verliep allemaal goed, fijne monteurs!

Geplaatst op 02 augustus 2021

Beste Natalie,

Uw review is in goede orde ontvangen en inmiddels intern onder de aandacht gebracht. Uiteraard gaan wij kijken hoe snel wij de afzuigkap bij u geleverd krijgen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Thea Broeders - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 01 augustus 2021

????????????

????????????????????????????????????????

Geplaatst op 01 augustus 2021

Beste meneer/mevrouw Slotboom,

Dank u wel voor uw mooie 4 sterren beoordeling.

Met vriendelijke groet,

Jody Peels - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 31 juli 2021

Perfect geholpen

Perfect geholpen

Geplaatst op 01 augustus 2021

Beste meneer/mevrouw,

Dank u wel voor uw mooie 5 sterren beoordeling.

Met vriendelijke groet,

Jody Peels - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 31 juli 2021

Triest!!!

We wachten al vijf weken op al onze apparatuur. Keuken is geplaatst, maar geen oven, geen combi, geen diepvries. En nog steeds horen we niks van ze!! Aan de telefoon zijn ze arrogant. Geen excuses, geen oplossingen, niks!!! Triest!

Geplaatst op 31 juli 2021

Beste heer Ciblak,

Het spijt ons om te horen dat uw keuken nog niet af is. Kunt u, via het privébericht welke u via Trustpilot is gestuurd, uw ordergegevens kenbaar maken. Dit zodat wij na kunnen kijken wat de reden is dat u nog geen apparaten heeft.

Met vriendelijke groet,

Thea Broeders - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 28 juli 2021

Monteurs waren opgewekt en zeer…

Monteurs waren opgewekt en zeer vakkundig en gaven ons advies op allerlei gebied

Geplaatst op 28 juli 2021

Beste meneer, mevrouw Rajic,

Dat zijn mooie woorden voor onze monteurs, hartelijk bedankt hiervoor!

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 28 juli 2021

Goede service in de winkel.

Goede service in de winkel.
Montage vrijwel vlekkeloos verlopen.
Helaas miste er een onderdeel waardoor het niet meteen af was.

Geplaatst op 28 juli 2021

Beste Familie De Bruin,

Dank u wel voor de positieve review over onze winkel en montage van uw keuken. Wij stellen dit erg op prijs.

Met vriendelijke groet,

Thea Broeders - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 28 juli 2021

Ben zeer tevreden met de service…

Ben zeer tevreden met de service tijdens het bezoek.

Geplaatst op 28 juli 2021

Beste mevrouw Rouleaux,

Fijn dat u tevreden bent over de verleende service. Dank u wel voor de mooie beoordeling.

Met vriendelijke groet,

Thea Broeders - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 27 juli 2021

Levering onpersoonlijk, telefonisch contact niet klantvriendelijk, montage top!

Levering van de keuken was prima. Wel wat onpersoonlijk. Zeker voor spullen waarvoor je ook een leuke auto kunt kopen…….ahum ….
Moest samen met de monteur maar kijken of alles geleverd was….
En eerst betalen voordat er uitgeladen wordt? Normaal gesproken betaal je pas nadat er goederen geleverd zijn. En akkoord bevonden. Rare constructie.
Montage was niet volgens afspraak. En niet flexibel. Pas als je je als klant laat horen wordt er wat gedaan of geregeld. Volgens mij is de klant nog steeds degene die de rekening betaald….daar kan echt wal wat aan gedaan worden. Ik heb niet het gevoel gekregen dat ik als goed betalende klant ook zo behandeld ben. Behalve bij de montage. Super goed gedaan.

Geplaatst op 28 juli 2021

Beste heer Algra,

Dank u voor het delen van uw ervaring en feedback. Wij nemen deze zeker ter harte. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de montage van uw nieuwe keuken. Wij hopen dat u, ondanks een de opgegeven punten, nu geniet van uw keuken.

Met vriendelijke groet,

Thea Broeders - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 27 juli 2021

I was a little skeptical about this but...

I was a little skeptical about this as they're really the cheapest but everything went absolutely fine. I'm very happy with the quality, the service and advise.
I recommend them to everyone!

Geplaatst op 27 juli 2021

Dear Lena,

It's nice to read that you are so satisfied with us. Thank you for the nice five-star rating.

Kind regards

Met vriendelijke groet,

Thea Broeders - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 27 juli 2021

Kraan stuk…

Nou ga nooit met keukenconcurrent in zee wat een waardeloos bedrijf iets beloven binnen 48 uur komen wij de kraan maken heb de kraan los zitten van het aanrechtblad en dan belt de planning en laten weten volgende week pas te komen en dit is niet de eerste keer dat keukenconcurrent ons wederom in de steek laat het is echt om te huilen ik mag hopen dat ze tot bezinning komen .

Geplaatst op 27 juli 2021

Beste mevrouw Bas,

Graag ontvang ik een ordernummer van zodat ik na kan gaan wat hiervan de reden is. U kunt deze doorgeven middels het privébericht dat naar u is gestuurd. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Thea Broeders - KeukenConcurrent
---------------------------------------------------------------
29-07-2021

Beste mevrouw Bas,

Vanuit onze klantenservice heeft mijn collega u gisterenmiddag kunnen spreken over uw review. Ik heb vernomen dat de bezoekafspraak vervroegd is en dat we aanstaande vrijdag bij u langskomen om het probleem met de kraan op te lossen. Goed om dat te horen.

Met vriendelijke groet,

TwanHoekstra - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 27 juli 2021

mooie keuken, maar plaatsing is een drama

met een goed advies een keuken gekocht, na een lange periode van wachten de keuken geleverd / geplaatst.

problemen
#vaatwasser niet goed geplaatst> werkt niet
tevens beschadigd de deur de plint

#handvat koelkastdeur verkeerde gaten geboord> nieuwe deur moet er komen

#we hadden een stoom en gewone oven besteld
ze brachten een combi oven mee, want iets anders was niet leverbaar ( 12 weken geleden besteld?)

nu 4 weken verder
en niemand kan info geven wanneer opgelost

als je belt naar Keukenconcurent verwijzen ze naar de keukenman en daar hebben ze begrip aan de telefoon maar geen oplossing

achteraf spijt dat we we hier een keuken gekocht hebben

Geplaatst op 27 juli 2021

Beste Frans,

Het spijt mij om te vernemen dat er nog geen echte oplossing is. Graag ontvang ik, in het privébericht dat naar u gestuurd is, een ordernummer zodat de juiste gegevens erbij gepakt kunnen worden om te raadplegen.

Met vriendelijke groet,

Thea Broeders - KeukenConcurrent
-------------------------------------------------------------------------
29-07-2021

Beste Frans,

Over uw bovenstaande bericht is er inmiddels vanuit (de transporteur van) Siemens en vanuit onze klantenservice contact met u opgenomen.
Voor de Siemens apparaten wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen om een afspraak te plannen voor het leveren en monteren ervan.
Voor onze monteur is in overleg met u een afspraak gepland op 20 augustus om de overige service punten in uw keuken op te lossen zodat u van uw complete keuken kunt gaan genieten.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 27 juli 2021

Very bad customer service

The aftercare is awful. Our kitchen has been left unfinished for two weeks. You pay 2000 Euros for installation and the engineer comes for 6 hours but refuses to stay an extra 10 minutes for a pipe to be moved so they can finish the job. This is despite the problem arising with their plan but they try to put the blame on you. I cannot recommend them on this basis

Geplaatst op 27 juli 2021

Dear Mr Henderson,

We are sorry to read that you are not satisfied with the installation of your kitchen. Please use the private message sent to you to provide us with your order details. I will then inquire about the status.

Kind regards,

Thea Broeders - KeukenConcurrent
-----------------------------------------------
28-07-2021

Dear Mr. Henderson,

Today we spoke to your partner by telephone and discussed your complaint. The boiler in your kitchen still needs to be mounted and connected. We called you back for the appointment date, but unfortunately we were unable to reach you. That is why we have sent you an email with a date for our visit. We would like to hear from you if this date is okay please.

Kind regards,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 26 juli 2021

voor de tweede keer hier de keuken…

voor de tweede keer hier de keuken gekocht. wederom prima verlopen. goed advies, duidelijke afspraken. prima montage. kortom zeer tevreden.

Geplaatst op 26 juli 2021

Beste heer en mevrouw De Weert,

Dat zijn hele mooie complimenten die wij van u krijgen. Hartelijk dank hiervoor en voor de vijf sterren beoordeling.

Met vriendelijke groet,

Thea Broeders - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 24 juli 2021

Goed geholpen

Goed geholpen, luisterde goed naar onze wensen ,en gaf ons goede tips

Geplaatst op 25 juli 2021

Beste heer/mevrouw Smit,

Dat zijn mooie complimenten. Dank u wel hiervoor en voor de 5-sterren beoordeling.

Met vriendelijke groet,

Thea Broeders - KeukenConcurrent

Beoordeling door bevestigde koper
Geplaatst op 24 juli 2021

Geweldig vriendelijk geholpen on de…

Geweldig vriendelijk geholpen on de winkel en ook de bezorging keurig op de afgesproken tijd.
Vriendelijke bezorgers die goed controleren.

Geplaatst op 25 juli 2021

Beste mevrouw Wolfs,

Hartelijk dank voor de uitgebreide en positieve review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons.

Met vriendelijke groet,

Thea Broeders - KeukenConcurrent

Terug
Sluiten
×